مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: بیمارستان صحرایی مدیریت درمان در مرز مهران افتتاح شد و 100 نفر از کارکنان مدیریت درمان استان‌های مختلف کشور در 2 نوبت در این پایگاه درمانی مستقر هستند.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۴۹
استقرار بیمارستان صحرایی در مهران/ بیماران رایگان ویزیت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، کریم لاله‌ماژین در آیین افتتاح پایگاه درمانی اربعین در مرز مهران با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی این مرکز به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار عتبات عالیات در مرز مهران، اظهار داشت: برای راه اندازی این بیمارستان موقت درمانی زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع راه‌اندازی شده است.

وی افزود: یک میلیارد ریال برای خرید دارو و تجهیزات و امکانات رفاهی این بیمارستان صحرایی هزینه شده است و فعالیت آن به طور رسمی از چهارم آبان آغاز و تا سیزدهم همین ماه ادامه دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه فعالیت این بیمارستان در راستای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین که از مرز مهران رهسپار عراق می‌شوند، صورت می گیرد، تصریح کرد: خدمات این پایگاه شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان و داروخانه است و در هر نوبت کاری سه پزشک حضور دارد.

وی اظهار داشت: 100 نفر از کارکنان مدیریت درمان استان های مختلف کشور در 2 نوبت در این پایگاه درمانی مستقر هستند و در این مرکز نیازی به ارائه دفترچه بیمه نیست و زائران در مرز مهران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.
لاله‌ماژین گفت: سال گذشته بیش از 30 هزار زائر به بیمارستان صحرایی مدیریت درمان تامین اجتماعی مستقر در مرز مهران مراجعه کرده که پیش بینی می‌شود این تعداد امسال افزایش چشمگیری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها