بعد از گذشت سه ماه از انتشار دومین آلبوم

کاوه آفاق: در تلاشم تا آلبوم جدیدم را آذرماه منتشر کنم

در حالی‌که سه ماه از انتشار دومین آلبوم کاوه آفاق یعنی «شال» گذشته، این خواننده خبر از انتشار سومین آلبومش در ماه آذر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۴۸
کاوه آفاق: در تلاشم تا آلبوم جدیدم را آذرماه منتشر کنم

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما،کاوه آفاق که قرار است 18 آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در دو سانس روی صحنه برود، این روزها در تدارک مراحل پایانی و اخذ مجوزهای سومین آلبوم رسمی خود است؛ آلبومی که کاوه می‌گوید هنوز نامی برای آن مشخص نکرده و قرار است آذرماه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.
آفاق که از سال 95 توانست به شکل مجاز فعالیت‌های خود را آغاز کند، در این مدت در سالن‌های برج آزادی، برج میلاد، میلاد نمایشگاه بین‌المللی و فضای باز برج میلاد روی صحنه رفته و دو آلبوم به نام‌های «با قرص‌ها می‌رقصد» و «شال» را منتشر کرده و حالا در آستانه انتشار سومین آلبومش در مورد جزئیات آن می‌گوید: «در حال حاضر مراحل تولید سومین آلبوم من به اتمام رسیده و برای کسب مجوزهای لازم به ارشاد ارائه شده است؛ البته هنوز اسمی را برای آن انتخاب نکرده‌ایم. این مجموعه ده قطعه دارد که یک قطعه آن پیش‌تر شنیده شده است. ترانه و آهنگسازی تمام آثار را خودم انجام داده‌ام و در بخش تنظیم هم با «آراد آریا» و «آرمان مهربان» که رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد گروه ما است، همکاری کرده‌ام. امیدوارم این آلبوم در آذرماه منتشر شود.»
کاوه آفاق که علاوه بر موسیقی در دیگر حوزه‌ها همچون هنرهای تجسمی، بازیگر تئاتر، تهیه‌کنندگی و انتشار کتاب ترانه هم فعال بوده، در خصوص برگزاری نمایشگاه نقاشی‌هایش می‌گوید: «چنانچه مشکل خاصی به وجود نیاید، در اسفند یا فروردین‌ سال آینده نمایشگاه آثار نقاشی‌ام را برگزار می‌کنم که این آثار با محوریت چهره انسان‌ها کشیده شده‌اند. در این گالری، آثار نقاشی را برای اولین‌بار به نمایش خواهم گذاشت و تعدادی هم نقاشی روی بدنه گیتار کشیده‌ام که به احتمال زیاد به نمایش گذاشته خواهند شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها