پرسپولیس امروز به لیگ برتر برمی گردد.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۲۹
بازگشت فینالیست آسیا به لیگ برتر

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس پس از فینالیست شدن در آسیا و پیش از سفر به ژاپن برای قرار گرفتن مقابل کاشیما آنتلرز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز در هفته دهم لیگ برتر به مصاف تیم سایپا می رود.

این دیدار پیش از فینال جذابیت های زیادی دارد چرا که تقابل علی دایی به عنوان سرمربی سایپا با پرسپولیس است.

به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن فینال پرسپولیس این دیدار را چندان جدی نگیرد اما برانکو تاکید کرده که دیدار با سایپا برایش اهمیت بسیار زیادی دارد.

این بازی در ورزشگاه تختی برگزار می شود که کیفیت چندان بالایی ندارد.

پرسپولیس برای بازی امروز احمد نوراللهی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد اما شرایط امید عالیشاه برای بازگشت به ترکیب اصلی سرخپوشان مطلوب است. در آن سو غیبت روزبه‌ شاه‌علی‌دوست و معین عباسیان در ترکیب سایپا برای این مسابقه قطعی است.

شرایط جدول رقابت‌های لیگ به شکلی است که سایپا با شکست پرسپولیس حتی می‌تواند با یک بازی بیشتر بالاتر از فینالیست آسیا قرار بگیرد. مخصوصا اینکه سایپا بازی قبل خود مقابل استقلال را باخته و امروز به دنبال جبران آن 3 امتیاز از دست رفته است. تیم برانکو هم تا اینجای لیگ نشان داده انگیزه کافی برای تکرار قهرمانی خود در این رقابت‌ها را دارد و از این لحاظ نیز برانکو تیمش را خیلی خوب توجیه کرده است. با توجه به برتری پدیده و سپاهان در این هفته پرسپولیس برای عقب نماندن از رقبایش محکوم به کسب سه امتیازی بازی امروز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها