فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی به بارش باران شدید در شب گذشته پرداخت و گفت: متأسفانه با بارش شدید باران مسیر زوار دچار گل و لای شد که مأموران ویژه دست به کار شده و مسیر را با ماسه و سیمان بهسازی کردند.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۸۷
بهسازی مسیر زوار در مرز مهران، اقدام جدید یگان ویژه

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در گفت‌وگو با فارس، به بارش باران شدید در شب گذشته در مرز مهران پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه با بارش شدید باران شاهد جمع شدگی آب در معابر و ایجاد گل و لای فراوان در مسیر زائران اربعین حسینی شدیم.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی تصریح کرد: مأموران یگان ویژه نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد زائران دست به کار شده و با تجهیزات خود اقدام به هموار کردن راه کردند؛ یعنی مسیر را با ماسه و سیمان هموار کرده تا گل و لای به پای زائران نچسبد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت تردد زوار از گیت‌های مرز مهران، گفت: تراکم شدید زوار در مرز مهران را شاهدیم؛ مأموران یگان ویژه در کنترل لایه‌ای زوار بدون اندک ثانیه‌ای درنگ مشغول خدمتگزاری بوده و زائران بعد از کنترل مدارک به سرعت از مرز خارج می‌شوند.

سردار کرمی از همکاری خوب زوار با پلیس تشکر کرد و گفت: مأموران یگان ویژه در ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی لحظه‌ای دریغ نکرده و عاشقانه مشغول خدمتگزاری به مردم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها