رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم بتوانیم یک میزبانی خوب و آبرومند در تهران داشته باشیم و نشان دهیم می توانیم میزبان جام جهانی فوتسال باشیم.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۶۰
تاج: فینال لیگ قهرمانان کمتر از جام ملت‌های آسیا نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست روسای فدراسیونها با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت: صعود پرسپولیس برای اولین بار به فینال جام قهرمانان آسیا بسیار اتفاق بزرگی بود. روز ۱۹ آبان رویداد بزرگی در این رقم می خورد و در این روز که فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود نشست کمیته مسابقات AFC برگزار خواهد شد.

وی افزود: 20 نفر از روسای فدراسیونهای آسیا، ۲۰ نفر از روسای لیگ های آسیا، رییس و هیات رئیسه AFC، پنج نفر از فیفا و چهار نفر از یوفا به ایران می آیند و فینال را از نزدیک می بینند. باید برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا که کمتر از فینال جام ملتهای آسیا نیست آماده شویم که خوشبختانه وزارت ورزش اقدامات را آغاز کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: باید با یک هماهنگی و هم افزایی همه جانبه و حساسیت زیاد، همه اقدامات را انجام دهیم تا در روز مسابقه به مشکلی بر نخوریم. در مجموع اتفاقات بسیار خوبی برای فوتبال ایران رقم خوره که بی نظیر بوده است. امیدوارم بتوانیم یک میزبانی خوب و آبرومند در تهران داشته باشیم و نشان دهیم می توانیم میزبان جام جهانی فوتسال باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها