فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از افزایش ۳۰ درصدی جمعیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد و گفت: مرز باز است و عبور زائران بدون توقف در جریان است.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۲۰
مرز مهران بسته نیست

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در گفت‌وگو با فارس، درخصوص آخرین وضعیت تردد زائران در مرز مهران و انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر بسته بودن مرز مهران، اظهار کرد: مرز مهران باز است و مأموران یگان ویژه به صورت 24 ساعته برای کنترل مدارک در گیت‌ها حضور دارند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: مسئله‌ اینجاست که تعداد زوار نسبت به روز گذشته 30 درصد افزایش یافته و این مسئله باعث شده است که تراکم زیاد زائران اربعین حسینی را در مرز مهران شاهد باشیم.

این مقام ارشد یگان‌های ویژه از سعه صدر زائران تشکر و اعلام کرد: عبور زوار از گیت‌ها بدون اندک توقفی در حال انجام است؛ در روزهای گذشته سرعت عبور از گیت‌ها 2 دقیقه بود اما هم اینک در بازه زمانی 3 تا 5 دقیقه متغیر است؛ الحمدلله مشکلی نیست و عبور زائران از گیت‌ها به صورت روان در حال جریان است.

سردار کرمی با تاکید بر این مطلب که مأموران یگان‌های ویژه ناجا به صورت 24 ساعته پوشش امنیتی مرزها را تأمین می‌کنند، اعلام کرد: الحمدلله مشکل خاصی تا این لحظه نداشته‌ایم.

وی گفت: مأموران این پلیس به منظور رفاه زائران، بر روی گیت‌ها سایبان تدارک دید‌ه‌اند و همچنین از ماشین مهپاش برای مرطوب کردن هوا در گیت‌ها بهره می‌برند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به احتمال بارندگی در 24 ساعت آینده اشاره و تصریح کرد: با توجه به آنکه احتمال بارندگی و وزش گردوغبار در مرز مهران برای فردا متصور است، از زوار می‌خواهیم که لباس گرم، کاپشن یا بادگیر همراه داشته باشند.

سردار کرمی به حضور افتخاری خانم‌های یگان ویژه پرداخت و خاطرنشان کرد: تعدادی از گیت‌ها برای عبور خواهران اختصاص یافته تا بانوان زوار در کمال آرامش از مرز عبور کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها