رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: ۱۰۴ اکیپ گشت خودرویی پلیس‌راه ایام اربعین در محورهای استان لرستان مستقر است.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۷۵
۱۰۴ اکیپ خودرویی پلیس‌راه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در محورهای لرستان مستقر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،سرهنگ مرتضی چغلوند، اظهار داشت: طرح اربعین امسال با حضور حداکثری گشت‌های پلیس‌راه و با همکاری عوامل انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان از 27 مهر آغاز و تا 14 آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: استقرار گشت‌های پلیس‌راه تا 14 آبان ماه به‌صورت رسمی است ولی تا زمانی که آخرین مسافر در مرز بوده و لازم است پلیس در سطح جاده‌ها حضورداشته باشد، گشت‌های پلیس‌راه به‌صورت شبانه‌روز در سطح محورهای استان مستقر هستند.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان بابیان اینکه 104 اکیپ گشت خودرویی ایام اربعین در محورهای استان مستقر است عنوان کرد: تمام تجهیزات ترافیکی به‌کارگیری و نیروهای کمکی از سایر استان‌های آورده تا در این ایام به نحو مطلوبی به زائران خدمات‌رسانی شود.

وی بیان کرد: اکیپ‌های پلیس‌راه در تمام جاده‌های استان حضور دارند ولی اولویت مسیرهای تردد زائران است به‌طوری‌که در محورهای بروجرد- خرم‌آباد، آزادراه پل زال، خرم‌آباد -کوهدشت و پل سیمره، اصفهان - الیگودرز نیروهای بیشتری مستقر شده است.

چغلوند تصریح کرد: سال گذشته خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین علت حوادثی بود که در سطح محورهای استان رخ داد بنابراین توصیه می‌شود رانندگان حتماً استراحت داشته تا حادثه‌ای رخ ندهد.

وی از کاهش تصادفات فوتی در مهرماه امسال خبر داد و گفت: در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصادفات فوتی درصحنه 50 درصد کاهش‌یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها