فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق سابقه‌دار و کاربلد که اقدام به سرقت ۵۰ هزار دلار کرده بود در ترمینال غرب تهران با عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی بیله‌سوار در دام پلیس افتاد.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۶۶
‌سارق سابقه‌دار "دلار" در اردبیل به دام پلیس افتاد‌

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین عبدی ظهر امروز با تشریح جزییات ماموریت دستگیری سارق حرفه‌ای دلارها در اردبیل اظهار داشت: سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت 50 هزار دلار در ترمینال غرب تهران کرده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی بیله‌سوار دستگیر در دام پلیس افتاد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اعلام خبر متواری بودن سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که اقدام به سرقت 50 هزار دلار از مسافری در ترمینال غرب تهران کرده بود کارآگاهان پلیس آگاهی بیله‌سوار با افزایش گشت‌زنیهای انتظامی و در قالب اجرای طرح مهار موفق به شناسایی و دستگیری سارق دلارها در عملیاتی هوشمندانه شدند، افزود: در این زمینه ماموران پلیس آگاهی بیله‌سوار نهایت تلاش خود را در افزایش گشت‌زنی‌های سطح شهر و حومه داشتند و از این طریق از آنان کمال تشکر را داریم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید به انتقال سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار به پلیس آگاهی بیان کرد: سارق دستگیر شده در بازجوییهای پلیس به سرقت 50 هزار دلار به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از ترمینال غرب تهران و 5 فقره انواع سرقت دیگر اعتراف کرد.

سردار عبدی اظهار کرد: سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار پس از تحویل به مقام قضائی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها