عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

نمایندگان از معرفی 4 گزینه دولت راضی نیستند

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: بررسی های اجمالی از معرفی چهار گزینه دولت برای حضور در وزارتخانه های راه و شهرسازی، " اقتصاد و امور دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی وصنعت معدن و تجارت نشان می دهد نمایندگان خیلی از معرفی این افراد راضی نیستند.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۱۱
نمایندگان از معرفی 4 گزینه دولت  راضی نیستند

سیدحسین نقوی حسینی نماینده وارمین و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین افزود: البته نسبت به معرفی آقای رضا رحمانی به عنوان گزینه وزارت صنعت معدن و تجارت رویکرد مثبتی در بین نمایدگان دیده می شود. چون ایشان در سالهای گذشته ریاست کمیسیون صنایع ومعادن مجلس را برعهده داشتند وسالها نماینده مجلس بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد:اقای رحمانی در متن مشکلات موجود در صنعت، معدن و تجارت هستند و با توجه به جایگاه شغلی و کارشناسی، اشراف کامل بر حوزه صنعت مسائل صنعت معدن تجارت دارند لذا فکر می کنم رویکرد مجلس به ایشان بسیار مثبت است.

نماینده وارمین در ادامه گفت:اما درمورد سه گزینه دیگر دولت ، بررسی اجمالی ما این است که نمایندگان مجلس رویکرد مثبتی نسبت به آنان ندارند.

وی در خصوص معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر چند نگاه به عملکرد ایشان در وزارت صنعت معدن نگاه بدی نبود، اما اینکه اقای شریعتمداری در وزارت کار و رفاه چقدر موفق باشند و چه نسبتی با این وزارتخانه دارند از نگاه نمایندگان قابل تعمق است .

نقوس حسینی تاکید کرد: برای نمایندگان سوال این است که اگر ایشان مدیر موفقی بودند باید در همان وزارتخانه قبلی کار می‌کردند و چرا حالا باید برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شوند.

وی با اشاره به نگاه مجلس به محمد اسلامی، به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز گفت: نظر مجلس در مورد آقای اسلامی هم منفی است. چون ایشان اصلاً نسبتی با راه و مسکن ندارند و در این بخش تجربه و سابقه کافی از ایشان دیده نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در مورد معرفی "فرهاد دژپسند"، به عنوان وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: در مورد ایشان هم نگاه مجموعه مجلس مثبت نیست و نمایندگان انتظار داشتند در شرایط جنگ اقتصادی علیه کشور مدیران قدرتمندتری به مجلس برای دریافت رای اعتماد معرفی می شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها