یک اقتصاددان در گفتگو با «جام جم آنلاین»:

شریعتمداری سیستم رانتی و بدون نظارت را راه اندازی کرد

عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

معرفی دوباره شریعتمداری به عنوان وزیر دولت روحانی منطقی به نظر نمی رسد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: درمورد معرفی آقای شریعتمداری سوال اینجاست که اگراز وزیری در وزارتخانه ای نارضایتی وجود دارد چرا ایشان باید مجداد برای وزراتخانه دیگری معرفی شوند .
کد خبر: ۱۱۷۲۱۰۷
معرفی دوباره شریعتمداری به عنوان وزیر دولت روحانی منطقی به نظر نمی رسد

سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان و عضوفراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه باید در مورد برنامه های وزرای پیشنهادی در فراکسیون ها و کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی های اجمالی صورت گیرد افزود: البته قبل از این جلسات شناخت نسبی در مورد برخی گزینه ها وجود دارد، بطور مثال نمایندگان نسبت به معرفی اقای رحمانی به عنوان وزیر صنعت معدن وتجارت نظر مساعدی دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای رحمانی با توجه به سوابقی که در مجلس و ریاست کمیسیون صنایع معادن مجلس داشته و از مشکلات حوزه صنعت مطلع است اقبال خوبی در میان نمایندگان دارد.

وی گفت: قطعا ایشان می تواند با مشورت و استفاده از نیروهای جوان و خلاق مشکلات را حل وفصل کند بنابراین استقبال خوبی از معرفی ایشان شد اما در مورد آقای شریعتمداری مقداری ابهام وجود دارد که اگر وزیری در وزارتخانه ای بود و تا پای نارضایتی نمایندگان و برخی از صنعتگران رفت ،قاعدتاً معرفی ایشان برای یک وزارتخانه دیگر جای بحث و سوال دارد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت معدن و تجارت از این معرفی رضایت نداشته در مورد دیگر وزاری پیشنهادی گفت:در مورد آقای دژپسند به عنوان گزینه دولت برای وزارت اقتصاد نیاز به مطالعه وجود دارد چون سوابق و توفیقات ایشان در سمت های قبلی جای بحث دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد:درخصوص معرفی آقای اسلامی به عنوان وزیر مسکن نیز حرف وسخن هایی وجود دارد که بهتر است با کار کارشناسی تصمیم گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی کشور باید تغییرات درتیم اقتصادی دولت به نفع کشور تمام شود افزود: بهتر است بعد از خروج امریکا از برجام، تغییرات و تیم اقتصادی کابینه هم با توجه به شرایط جدید چیده شود تا بر مبنای وضعیت موجود برنامه ریزی شود.

ساداتی نژاد گفت: فکر می کنم تغییر یک تیم به خصوص آن هم تیم اقتصادی دولت ضروری است و باید افراد و وزرایی که در لبه و خط مقدم این مبارزه هستند با شرایط جدید انتخاب شود تا مقتدارانه تصمیم گیری نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها