تنوع بازار وتقاضا موجب گردیده تولید کنندگان ماشین های اداری تنها با تولید چند محصول ، قادر به جلب رضایت طیف گسترده ای از مشتریان خود نباشند.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۵۹
مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری اپسون

با توجه به تغییرات بازار جهانی شرکت اپسون سعی کرد تا با سنجش بازار و شناسایی تغییرات موثر در آن محصولاتی با کارایی بالا و قیمتی مناسب تولید کند. به همین دلیل است شرکت اپسون طی سالها فعالیت خود نه تنها از رقبای خود عقب نماند بلکه توانسته طیف گسترده تری از مصرف کنندگان را جذب کند .

مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری اپسون به منظور دستیابی به چشم انداز کلان خویش بر نیروی متخصص خود تکیه کرده و تا به امروز نیز به تمامی اهداف خود که بزرگترین آن ارائه بهترین خدمات پس از فروش و فروش ماشین های اداری اپسون بوده دست پیدا کرده است، این امر به سادگی حاصل نشده بلکه تلاش شبانه روزی را میطلبیده تا کاربران و مشتریان ماشین های اداری اپسون،نمایندگی رسمی اپسون در تهران را بشناسند و خدمات با کیفت بالا را دریافت کنند زیرا این حق تمامی مردم است که در مقابل هزینه ای که متحمل میشوند آن هم در شرایط سخت اقتصادی امروز دریافت کننده بهترین خدمات از نمایندگی اپسون باشند. رضایت مشتری و مشتری مداری رسالت ماست.

نمایندگی اپسون با تاکید برماندگاری و تضمین خدمات پس از فروش خود همواره سعی بر آن دارد تا بهترین در، خدمات و تعمیرات باشد .



درباره مرکز خدمات و پشتیبانی اپسون

نمایندگی اپسون شرکتی پویاست که کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده تا بهترین خدمات را چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تعهد در نمایندگی اپسون به درستکاری بزرگترین دلیل موفقیت آن بوده و هست. نمایندگی اپسون ، نماینده یکی از برندهای برتر دنیا در بخش تولید ماشین های اداری می باشد که به واسطه کیفیت بی نظیر و کارایی بالای آن در همه جا دارای محبوبیت بی نظیری است به همین دلیل نمایندگی اپسون وظیفه خود می داند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد .

تیم شایسته و قابل اتکای نمایندگی اپسون، با ارزیابی و بررسی محصول اپسون شما در بخش تعمیرات محصولات اپسون ، سعی بر آن دارد تا بهترین خدمات را ارائه دهند. نمایندگی اپسون به دلیل ثبات قدم بودن در بهبود مستمر خدمات، پیروی از تکنولوژی های روز، ایجاد انگیزه در کارکنان لایق خود ، پاسخ فعالانه به نیازهای مشتریان ، همیشه مورد توجه کاربران محصولات اپسون بوده است .

ویژگی های مرکز تعمیرات اپسون تحت عنوان نمایندگی اپسون

به کار گیری کادر فنی مجرب هزینه ی بالایی برای مرکز تعمیرات پرینتر اپسون به همراه دارد ولی نمایندگی اپسون برای جلب رضایت مشتری حاضر به پرداخت این هزینه هستند. لذا بهتر است قبل از هر چیز برای تعمیر پرینتر اپسون و ماشین های اداری اپسون این مراکز را شناسایی نموده که از روی جایگاه و اعتبار آن ها در میان مردم کاملا قابل تشخیص هستند.

میتوان فعالیت های نمایندگی اپسون را به چند دسته تقسیم بندی کرد:
فروش ماشین های اداری اپسون در مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری EPSON
ارائه خدمات پس از فروش اپسون در نمایندگی اپسون
تعمیر انواع پرینتر اپسون در مرکز خدمات و پشتیبانی اپسون
تعمیر ماشین های اداری اپسون در نمایندگی اپسون
تعمیر و نگهداری انواع ماشین های اداری اپسون در نمایندگی اپسون
تحویل سریع دستگاه با حداقل هزینه ( حتی ارسال به شهرستانها)
خدمات گارانتی تا یک ماه بعد از تعمیر هر دستگاه و قطعه

تمامی نمایندگان اپسون در ایران موظف هستند در موقع تحویل گرفتن کالای تعمیری رسید صادر نموده و در هنگامی که مشتری برای بردن دستگاه می آید رسید را بهمراه بیاورند.

پرینترتعمیر شده مشمول یـک ماه گارانتی خواهد بود مشروط براینکه مورد خرابی دقیقاً همان خرابی اولیه بوده و منشاء خرابی طبق نظر کارشناس نمایندگی اپسون همان بوده باشد.

عوامل موثر بر قیمت تعمیرات پرینتر اپسون در نمایندگی اپسون

تعمیرات پرینترهای اپسون موارد متعددی مثل تعمیر فیوزینگ، کارتریج، برد و... را شامل می شود.

بسیاری از نمایندگی های اپسون، کار تعمیرات پرینترهای اپسون را گارانتی نمیکنند.نمایندگی اپسون در تهران تمامی خدمات خود در خصوص تعمیر پرینتر اپسون را به مدت 1 ماه گارانتی می کند.

جزییات در تعمیر پرینتر اپسون در نمایندگی اپسون

ماشین های اداری اپسون به سبب نوع کارایی که دارند در تعمیر نیز با هم تفاوت دارند،پرنترهای چند کار معمولا زمان و هزینه بیشتری برای تعمیر نیازمند هستند. با تمام این شرایط بهترین راه برای تعمیر پرینتر اپسون، مراجعه به نمایندگی اپسون در تهران است زیرا مطابق با استانداردهای روز دنیا تعمیرات انجام می شود و از همه مهمتر قطعات استفاده شده در تعمیر پرینترهای اپسون اورجینال هستند.

بخش تعمیرات نمایندگی اپسون شامل عیب یابی ماشین های اداری اپسون است. بهترین تجهیزات تعمیر و ابزارهای پیشرفته تعمیرات در مرکز خدمات و پشتیبانی اپسون فراهم است. عیب یابی صحیح روی مدار دستگاه شما، استفاده از قطعات اصلی در تعمیر، گارانتی مشتریان عزیز می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها