رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به استقرار توقفگاه‌هایی در 148 نقطه برای اسکان زوار در مواقع ضروری گفت: ظرفیت این توقفگاه‌ها 460 هزار نفر است که با توجه به شرایط جوی شب گذشته در مهران این امکان فراهم شد زوار را در این توقفگاه‌ها اسکان و سامان دهیم.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۵۴
اسکان اضطراری زوار در 148 توقفگاه‌/ آماده‌باش 5 هزار نیروی پلیس پیشگیری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت پلیس، سردار محمد شرفی اظهار داشت: همچون سنوات گذشته 2 مأموریت کلان و راهبردی، تأمین امنیت محورها و کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدأ( پایانه های مسافربری) تا مقصد( مرزهای سه گانه؛ چذابه، شلمچه و مهران) بر عهده پلیس پیشگیری ناجا است.

وی افزود: 5 هزار نفر از نیروهای پلیس پیشگیری ناجا در قالب 1500 تیم خودرویی و موتوری برای خدمات دهی به زوار اربعین در محورهای مواصلاتی و منتهی به مرزهای سه گانه ( چذابه، شلمچه و مهران) در آماده باش هستند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ایستگاه های بازرسی تقویت شده است، افزود: 35 ایستگاه بازرسی ثابت و 86 ایستگاه بازرسی موقت در مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه نیز مستقر هستند.

سردار شرفی خاطر نشان کرد: نیروهای 228 کلانتری، 170 پاسگاه و 81 فرماندهی انتظامی بخش ها، در جریان مأموریت پلیس در راهپیمایی بزرگ اربعین ، ایفای نقش می کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به استقرار توقفگاه هایی در 148 نقطه برای اسکان زوار در مواقع ضروری عنوان کرد: ظرفیت این توقفگاه ها 460 هزار نفر است که با توجه به شرایط جوی شب گذشته در مهران این امکان فراهم شد زوار را در این توقفگاه ها اسکان و سامان دهیم.

وی تأکید کرد: ارائه خدمات انتظامی اولویت پلیس پیشگیری در جریان مأموریت بزرگ اربعین است و در تلاشیم که مطلوب ترین خدمات دهی به زائران صورت گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به تخصیص فضای مناسب به عنوان پارکینگ برای خودروهای شخصی زوار اشاره و بیان کرد: مدیریت این موضوع بر عهده مرکز انتظام پلیس پیشگیری است.

وی یادآور شد: همچنین دستگاه های ایکس ری در گیت های تردد زوار در مرزهای سه گانه تزریق شده تا موضوعات امنیتی به خوبی رصد شود. که خوشبختانه تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها