مسؤول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب اداره اوقاف زنجان خبر داد

خدمت‌رسانی 13 روزه 30 پزشک زنجانی در موکب اوقاف

مسؤول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان با اشاره به ارائه خدمات درمانی در شهر سامرا گفت: تیم پزشکی 30 نفره از استان زنجان برای زائران حسینی در سامرا خدمات درمانی ارائه می کنند.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۵
خدمت‌رسانی 13 روزه 30 پزشک زنجانی در موکب اوقاف

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ؛ نقی خلفی پیش از ظهر امروز با اشاره به ارائه خدمات توسط تیم پزشکی برای زائران اربعین حسینی در شهر سامرا اظهار کرد: یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی تحت نظر اداره کل اوقاف استان زنجان در شهر سامرا شدند.

مسؤول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان با اشاره به اینکه این تیم 30 نفره پزشکی در شهر سامرا به مدت 13 روز به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد، افزود: هشت نفر از اعضای این تیم پزشکان عمومی، متخصص عفونی و پزشکان تب سنتی هستند.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد نیز به عنوان پزشکیار در این گروه خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: در این تیم از کادر مجرب دانشگاه علوم پزشکی هم به عنوان پرستار و تکنسین اتاق عمل و بهداشت و محیط حضور دارند و این تیم به صورت 24 ساعته در سامرا خدمات درمانی ارائه خواهد داد.

مسؤول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان بیان کرد: سومین سال است که این تیم پزشکی از استان زنجان به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته توسط این تیم در شهرهای نجف، کربلا و کوفه به زایران خدمات رسانی شد و امسال نیز این خدمات در شهر سامرا برای زائران ارائه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها