به سبب شرایط نامساعد جوی، پرواز مسیر تهران - خارک در فرودگاه بین المللی بوشهر به زمین نشست و پرواز هواپیمایی آسمان مسیر بوشهر-تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۱۲
فرود هواپیمای تهران-خارک در فرودگاه بوشهر/ پرواز بوشهر-تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، بارش باران همراه با طوفان شهرهای مختلف استان بوشهر را درنوردید و مشکلاتی در رفت‌وآمد پروازها ایجاد کرد.

در پی بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید پرواز هواپیمایی کارون فوکر 100 مسیر تهران- خارک به سبب شرایط نامساعد جوی خارک در ساعت 7:40 در فرودگاه بین المللی بوشهر به زمین نشست.

همچنین پرواز هواپیمایی آسمان مسیر بوشهر- تهران به سبب شرایط نامساعد جوی بوشهر تا اطلاع ثانوی لغو شد.

مدیر گروه پیش بین هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش باران، رعدوبرق، گردوخاک و تندباد در نقاط مختلف استان اظهار داشت: وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای بر روی دریا به ویژه مناطق شمالی و غربی خلیج فارس تا اواخر امروز ادامه دارد.

زهرا راستگو با بیان اینکه از بندر دیلم تا مطاف در بندر دیر افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در این مناطق هشدار داده می‌شود تاکید کرد: توصیه می‌شود از ترددهای دریایی غیرضروری به‌ویژه تردد شناورهای سبک و تفریحی در خلیج فارس اجتناب شود.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز در بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ بارش باران و رعدوبرق ثبت شده است گفت: بیشتر نقاط استان از این سامانه بارشی بهره‌مند می‌شوند، اما عمده فعالیت این سامانه در نوار ساحلی و روی دریا است.

بر پایه این گزارش بارش باران مدارس شهرستان دیلم را تعطیل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها