فردا سه شنبه اول آبان ماه تیم پرسپولیس در حساس ترین مسابقه تاریخ باشگاه خود در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر به میدان می رود.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۶۳
«دروازه»؛ نقطه عطف پسران برانکو مقابل السد قطر

به گزارش جام جم آنلاین ، فقط یک گام دیگر تا نخستین فینال سرخپوشان تهرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا....

بازی رفت را شاگردان برانکو در قطر با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشتند تا اکنون شانس بیشتری برای رسیدن به فینال داشته باشند.

پرسپولیس در مقابل السد نقاط قوت متعددی دارد. یکی از این نقاط قوت دروازه پرسپولیس است، جایی که کمتر گل می خورد و بیشتر رکورد ثبت می کند. پرسپولیس در صورتی که مقابل السد قطر در بازی فردا دروازه خود را بسته نگه دارد به یک رکورد تاریخی دست می یابد.

سرخ های پایتخت تا اینجای لیگ قهرمانان آسیا در 5 مسابقه مرحله گروهی و یک مسابقه مرحله حذفی گل نخورده اند.

در صورتی که مردان سرخپوش در بازی برگشت برابر السد بتوانند دروازه خود بسته نگه دارند، علاوه بر راهیابی به دیدار پایانی، با رکورد بیشترین کلین شیت در یک فصل این رقابت ها برابری خواهند کرد.

در این صورت، شاگردان برانکو می توانند با یک کلین شیت دیگر در یکی از دو دیدار رفت و برگشت فینال، رکورد بیشترین کلین یک تیم در یک فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کنند (با ثبت ۸ کلین شیت)؛ همچنین، سنگربان ملی پوش پرسپولیس با رقم زدن این عملکرد فوق العاده، به رکوردی دور از دسترس دست خواهد یافت.

حالا پرسپولیس تنها به یک کلین شیت نیاز دارد؛ ۹۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه نماینده ایران، یعنی راهیابی سومین تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان، رسیدن به رکورد بیشترین کلین در یک فصل از لیگ قهرمانان، امیدواری به ثبت یک رکورد تاریخی برای پرسپولیس و بیرانوند، و انتظار برای جشن قهرمانی اولین تیم ایرانی در آسیا، آن هم در حضور انبوه هواداران در آوردگاه آزادی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها