فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی یکی از شهروندان 24 میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده بود ، ازسوی ماموران پلیس فتا شهرستان خمینی شهر دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۴۶
دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی جعفری نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 24 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک شاکی به صورت اینترنتی اقدام به برداشت 24 میلیون ریال از حساب بانکی وی کرده است.

سرهنگ "جعفری نژاد" تصریح کرد: با انجام تحقیقات لازم ، عامل این سرقت دستگیر شد که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان کرد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد ، از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده کرده و از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به همراه رمز عبور و رمز دوم به افراد غیر جداً پرهیز کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها