از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هفت تن فراورده های خام دامی غیر بهداشتی و فاسد در شهرستان سیرجان ضبط و معدوم و 4 مرکز عرضه گوشت و مواد پروتئینی پلمپ شده است .
کد خبر: ۱۱۷۱۶۱۰
پلمپ 4 مرکز عرضه گوشت و مواد پروتئینی در سیرجان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زینلی پور رئیس دامپزشکی سیرجان با اعلام این خبر افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10 هزار مورد بازرسی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی، کشتارگاهها، سردخانه ها ومراکز نگهداری مواد لبنی در سطح شهرستان سیرجان صورت گرفت که در 18 مورد ، عدم رعایت مسائل بهداشتی مشاهده و مجموعا بیش از هفت تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی، فاسد و تاریخ گذشته ضبط و امحاء شد.

رئیس شبکه دامپزشکی سیرجان افزود : طی این مدت پرونده 4 عرضه کننده مواد پروتئینی به مراجع قضایی ارجاع شد و با دستور قضایی محل فعالیت تجاری این 4 متهم پلمپ و با آنان برخورد شد.

زینلی پور نظارت بر مراکز تولید، استحصال، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی را از وظایف ذاتی دامپزشکی بر شمرد واز مردم خواست فراورده های دامی مورد نیاز را از مراکز معتبر و مجاز تهیه کنند. وی بر ضرورت توجه به تاریخ تولید و انقضای گوشتهای بسته بندی شده هنگام خرید تاکید کرد و گفت : همشهریان سیرجانی هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه مواد پروتئینی را با تلفن 42205036 شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها