رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان «باشت» خبر داد

کشف 2 محموله mdf قاچاق/ صدور وثیقه 36 میلیاردی برای متهمین

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان های گچساران و باشت گفت: 2محموله سنگین تخته چوب mdf به ظن قاچاق درشهرستان «باشت» به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۰۷
کشف 2 محموله mdf قاچاق/ صدور وثیقه 36 میلیاردی برای متهمین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،ارسالان عباسی از کشف 2 محموله سنگین تخته چوب mdf به ظن قاچاق در شهرستان «باشت» به ارزش تقریبی 20 میلیاردریال خبر داد.

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران و باشت با بیان اینکه این کالا در جاده ترانزیتی باشت توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد، گفت: این محموله در 2 دستگاه تریلی سنگین بارگیری شده بود.

وی افزود: بلافاصله دستور توقیف خوودروهای حامل و ضبط کالاهای مکشوفه توسط رئیس تعزیرات حکومتی گچساران و باشت صادر و پس از آن دستور تحویل کالا به سازمان اموال تملیکی استان صادر گردید.

عباسی بیان کرد: رسیدگی سریع بدون فوت وقت تا تعیین تکلیف نهایی پرونده ادامه دارد و به فضل پروردگار در صورت احراز موضوع اشدمجازات برای سوداگران اقتصادی اعمال خواهد شد.

این مسؤول از همکاری مراجع انتظامی، نظامی و امنیتی دربرخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق تشکر وقدردانی کرد و گفت: این محموله عظیم ترین وحجیم ترین محموله قاچاق کالا بوده که در شهرستان باشت کشف شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گچساران و باشت عنوان کرد: هم اکنون برای متهمین 36 میلیارد ریال قرار وثیقه صادر گردیده است.

عباسی خاطرنشان کرد: قاچاقچیانی که درسودای خودخیال سودمندبودن قاچاق را پرورش می دهند، بدانندکه دام قانون چنان محکم و راسخ گسترده شده است که امان از آنها خواهد گرفت و قطعا هیچ نسخه ای برای فکرسوددهی کارشان وجود نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها