فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: زائران حتما با ویزا و گذرنامه معتبر به مرزها مراجعه کنند چون امکان صدور ویزا در نقطه صفر مرزی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۱۷
‌امکان صدور ویزا در نقطه صفر مرزی وجود ندارد

‌به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا‌، سردار محسن فتحی زاده در حاشیه بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت، نظم و انضباط عبور زائران و ارائه خدمات در حوزه امنیتی تعریف شده، برای ایام اربعین را بر عهده دارد.

وی افزود: برای خدمات رسانی در این حوزه با طرح ریزی از ماه ها قبل نیروها مستقر و سعی شده تا با تجربه از اقدامات سال گذشته و رفع برخی کمبودها و مشکلات، امسال بتوانند قوی تر و با ارائه خدمات شایسته تر به هموطنان کارها را انجام دهند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد:‌ روز 5 شنبه از مسیر و اقدامات قبل پایانه برای آماده سازی مواکب و لایه های کنترلی بازدید شد که خوشبختانه اقدامات خوبی انجام گردیده و تقریبا فرایند نهایی در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: تأکید کردیم که اشکالات موجود برطرف شود تا زائران راحت تر به پایانه مراجعه کرده و تردد آنها تسهیل شود.

فتحی با تأکید بر عدم وجود مشکل در مرزها عنوان کرد: برای تردد کامیون ها با مسئولان و کشور عراقی رایزنی‌هایی صورت گرفته تا ظرفیت پذیرش بارهای تجاری افزایش پیدا کند و تخلیه بار کامیون های به انتظار نشسته در پایانه انجام شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: تا زمانی که تبادل کالا و پذیرش از طرف عراقی وجود دارد، باید تمام ظرفیت را به کار بگیریم تا مسیر عبور زائران به راحتی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برای تخلیه بارها و ایجاد شرایط به منظور پذیرش بیشتر زائران به مدیران سفارش شده است، گفت: تأکید بر این است که زائران حتما با ویزا و گذرنامه معتبر به مرزها مراجعه کنند، چون امکان صدور ویزا در نقطه صفر مرزی وجود ندارد و اگر کسی مدارک معتبر به همراه نداشته باشد به عقب برگشت داده می شود.

فتحی در پایان با تأکید بر اینکه زائران باید ویزا و روادید را از دفاتر رسمی دریافت کنند، بیان کرد: هرچند به تمام این موارد رسیدگی و با افراد جاعل برخورد قضایی و انتظامی لازم خواهد شد ولی زائران باید با دقت بیشتری ویزا را از مراکز معتبر تهیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها