فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه با ۶۲ فقره سرقت در شهرستان محمود آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۳۶
متلاشی شدن باند سه نفره سرقت‌های سریالی منزل و ویلا در محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان محمودآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی محمود آباد با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و پشتیبانی کارشناسان اداره جرایم جناییپلیس آگاهی استان، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

سردار میرفیضی گفت: پس از شناسایی سارقان، کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی، این افراد را که با تشکیل باندی ۳ نفره اقدام به سرقت لوازم برقی از جمله کولر گازی از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه در آن شهرستان می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، افزود: این افراد با اعتراف به ۶۲ فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در روستا‌ها و مناطق تفریحی شهرستان محمودآباد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از مالکان منازل و ویلا‌هایی که معمولا برای مدتی طولانی اماکن آن‌ها خالی از سکنه است، خواست: ضمن نصب حفاظ مقاوم بر روی دیوار‌ها و پنجره‌ها آن را به قفل‌های مطمئن و شب بند مجهز کرده و حتی المقدور از همسایگان و اقوام مورد اطمینان برای مراقبت از منزلشان کمک بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها