عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

ماحصل مدیریت وزیر صنعت چیزی است که امروز می بینیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال معرفی شدن وزیر صنعت معدن تجارت به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اصرار دولت بر استفاده از آقای شریعتمداری یعنی استفاده از اشخاص به رغم نداشتن پتانسیل کافی.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۱۱
ماحصل مدیریت وزیر صنعت چیزی است که امروز می بینیم

علی ساری نماینده اهواز و یکی از امضا کنندگان استیضاح وزیر صنعت معدن وتجارت در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: آچار فرانسه هم این قابلیت را دارد که روی پیچ های مختلف سوار شود، ولی در جاهایی می بینیم که این کار شدنی نیست و از ابزار مخصوص استفاده می شود.
وی با تاکید بر اینکه آقای شریعتمداری در جایگاه وزیر صنعت، معدن، تجارت نشان داد خروجی مناسبی نداشته است، افزود: ماحصل مدیریت ایشان در وزارت صمت چیزی است که امروز می بینیم و شاهد عدم کنترل و مدیریت بازار و در نتیجه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و احتکار کالا هستیم.
عضو کمیسیون اجتماعی گفت: عدم مدیریت صحیح بر تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی، منجر به تعطیلی و کاهش ظرفیت تولید هزاران واحد صنعتی و کارگاه‌های صنفی تولیدی و نهایتاً باعث اخراج صدها هزاران کارگر و مهندس شده است.
وی در خصوص اصرار دولت مبنی بر معرفی وزیر صنعت به عنوان وزیر رفاه افزود: این اقدام اصلا منطقی نیست و ما به عنوان نماینده مجلس نباید اجازه دهیم وقتی روند استیضاح ایشان درمجلس هنوز کامل نشده ،آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی برای یک وزارتخانه دیگر معرفی شود.
نماینده اهواز با بیان اینکه دولت باید به مجلس احترام بگذارد تاکید کرد:قطعا معرفی ایشان برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با واکنش منفی و تند نمایدگان مجلس همراه خواهد شد.
وی یادآور شد:مجلس پیامش به دولت این است که بهتر است وقت خود را با معرفی وزرا هدر ندهد و انرژی خود را صرف امورات اساسی کشور و مردم نماید.
نماینده اهواز با بیان اینکه خروجی عملکرد وزیر صنعت معدن و تجارت از ابتدای دولت دوازدهم کاملا مشخص است تاکید کرد: فکر نمی‌کنم مجلس خیلی موافق حضور آقای شریعتمداری در کابینه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها