حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با برچسب های جعلی که با سنگدون مرغ یخ زده و چربی تهیه و وارد بازار می شد، کشف شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۹۳
کشف 7 تن گوشت چرخ کرده با برچسب های جعلی

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر اسماعیلی معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: صبح امروز براساس گزارش مردمی، ماموران دامپزشکی به همراه ماموران کلانتری وارد انباری واقع در خیابان صیادی، میدان بهشت جنب مجموعه ورزشی شهید رجایی در منطقه 16 تهران شدند و در محل حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با مارک های جعلی کشف کردند.

وی گفت: این گوشت های چرخ کرده با استفاده از سنگدون یخ زده مرغ و با اضافه کردن چربی تولید می شد و با برچسب های جعلی یکی از شرکت های تولید پروتئین (یکی از شهرها) وارد بازار می شد.

رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی افزود: این انبار که از نظر محیطی بسیار کثیف و غیر بهداشتی بود، متعلق به یکی از شرکت های معروف است که در اجاره فردی بوده که وی نیز از این مکان برای تولید این گوشت های چرخ کرده جعلی و فاسد با بکار گرفتن چهار کارگر استفاده می کرده که این فرد هم اکنون متواری است.

وی گفت: این افراد 60 هزار برچسب جعلی انواع مختلف شرکت های تولید پروتئین و برچسب سلامت بهداشت جعلی را نیز در همان محل تولید می کردند و بعد از بسته بندی گوشت های چرخ کرده با زدن این برچسب ها آنها را با عنوان گوشت چرخ کرده گوساله وارد بازار می کردند.

اسماعیلی افزود: ماموران برای معدوم سازی این گوشت های چرخ کرده جعلی، اقدام می کنند و همه این هفته معدوم می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها