فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی، امسال 15 باند قاچاق مواد مخدر در این استان منهدم شد هم‌چنین 3 تن مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۵۲
انهدام 15 باند و کشف 3 تن مواد مخدر در قم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، «عبدالرضا آقاخانی» عصر دیروز در مراسم امحای یک هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پارکسوار امیرکبیر در انتهای رودخانه در قم اظهار کرد: دولت در جهت مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ، عزم خود را جزم کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: یکی از پلیدی‌ها در جامعه مسأله مواد مخدر است و هم‌اکنون مقابله با آن در اولویت آسیب‌ها قرار دارد، امسال 3 تن مواد مخدر در سطح استان و راه‌های مواصلاتی قم کشف شده که شامل مواد صنعتی، تریاک و حشیش است، هم‌چنین با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی 15 باند قاچاق مواد مخدر در این استان منهدم شد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور در مسیر مبارزه با مواد مخدر 3 هزار و 800 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است و در قم نیز 16 تن به‌واسطه مبارزه با مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن، گسترش اعتیاد در میان جوانان است، از این‌رو مبارزه با باندهای قاچاق و سرکرده‌های قاچاقچی و خرده‌فروشان را در رأس فعالیت‌ها دراین حوزه قرار داده‌ایم.

آقاخانی تصریح کرد: در این باره 44 درصد افزایش کشفیات و 15 درصد افزایش در برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و 30 درصد افزایش مقابله با معتادان متجاهر داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امروز از میان مواد کشف شده در قم 1700 کیلوگرم انواع مواد مخدر امحاء شد و امید می‌رود بتوانیم در حوزه پیشگیری بخش زیادی از آسیب‌ها در رابطه با مواد مخدر را نیز کاهش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها