معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفتگوی تلفنی با قائم مقام وزارت کشور ترکیه اقدام تروریستی اخیر گروه پ.ک.ک را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۵۹
ذوالفقاری کشته شدن ۸ نظامی ترکیه را تسلیت گفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفتگوی تلفنی با محترم اینچه، قائم مقام وزارت کشور ترکیه اقدام تروریستی اخیر گروه پ.ک.ک را محکوم کرد.

در این تماس تلفنی که عصر دیروز صورت گرفت، ذوالفقاری کشته شدن 8 نظامی این کشور در عملیات تروریستی را به ملت و دولت ترکیه تسلیت گفت.

ذوالفقاری همچنین ضمن اعلام آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با تروریسم، افراطی گری و قاچاق مواد مخدر در تعامل و همکاری با دولت ترکیه، از کشف و ضبط بیش از یک تن محموله هروئین در مرز بازرگان پیش از ورود به ترکیه خبر داد.

قائم مقام وزارت کشور ترکیه نیز با ابراز تشکر و قدردانی از پیام همدردی جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقدام تروریستی اخیر، از اقدامات عملیاتی مناسب ایران در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت منطقه قدردانی کرد.

در پایان این گفت‌وگو دو طرف آمادگی خود را برای برگزاری سومین کارگروه مشترک امنیتی در ماه‌های آتی اعلام و ابراز امیدواری کردند با تشکیل جلسات مشترک امنیتی به بازگرداندن ثبات و امنیت به منطقه کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها