روابط عمومی معاونت صدا با همکاری شبکه های رادیویی کتابچه پاییزی رادیو را که در بر گیرنده برنامه های منتخب شبکه های رادیویی است با ساختار و قطع جدید منتشر نموده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۲۳
کتاب منتخب برنامه های رادیو در پاییز امسال منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت : مخاطبان از لحاظ نوع شنیدن برنامه‌های رادیویی به دو دسته «فعّال و منفعل» و یا «پیگیر و تصادفی» طبقه‌بندی می‌شوند، مخاطب پیگیر و در مواردی فعال فردی است که وفادارانه و با علاقه، یک برنامه را دنبال می‌کند و دیگر مخاطبان را نیز به شنیدن برنامه محبوب خود تشویق می‌کند. چنین برنامه‌هایی که بتوانند نسبت به سایر برنامه‌‌‌ها، مخاطبان بیشتر (کمّی) و با اهمیتی (کیفی) را به خود جلب نمایند، نسبت به سایر برنامه‌های شبکه، شاخص و برجسته هستند.

وی تصریح کرد: نحوه مواجه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید وحفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به تدوین چهارمین کتاب برنامه های منتخب رادیو، گفت: حسب تدبیر معاون محترم صدا جناب آقای دکتر شاه آبادی، در ابتدای هر فصل برنامه های منتخب شبکه های رادیویی که در قالب ساختارهای «کلامی-پیامی (میزگرد، مسابقه، گزارش)»، «کلامی - آوایی»، «کلامی – پیامی - آوایی»، «ترکیبی - نمایشی»، «نمایش»،«روایی- آوایی»، «پیامی»، «روایی(مستند)»، «کلامی»، «کلامی،پیامی،روایی» با موضوعات اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، خبری کارشناسی، تفریحی-سرگرمی، خانواده، سلامت، آموزشی، اطلاع رسانی، قرآنی، معارفی و تربیتی تهیه شده است در قالب کتابچه فصلی معرفی می شود.

در این کتابچه با رعایت اصل اختصار ضمن اشاره به ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه ها به اهداف، موضوعات، ویژگی های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان اشاره شده است.

فاتحی در پایان خاطر نشان کرد: نسخه الکترونیکی این کتاب (pdf) هم اکنون در کانال پایگاه اطلاع رسانی رادیو در پیام رسان سروش به نشانی: Sapp.ir/radioir قابل دسترسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها