فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

شرور خطرناک منطقه سیستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور خطرناک منطقه سیستان با ۲۵ فقره اقدامات مجرمانه در عملیات ضربتی پلیس شهرستان «هامون» خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۰۷
شرور خطرناک منطقه سیستان دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر شرارت های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد نامنی در سطح شهرستان «هامون» و دیگر مناطق سیستان تیمی از پلیس امنیت عمومی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در بررسی فعالیت های مجرمانه این فرد شرور مشخص شد این فرد از آبان ماه سال ۸۷ به جرم مشارکت در قتل عمد و حمل سلاح گرم تحت تعقیب مقام قضائی و دستگاه امنیتی قرار گرفته و از آن مدت با اقداماتی نظیر آدم ربایی، سرقت مسلحانه، تیراندازی، حمل مواد مخدر موجب سلب آسایش شهروندان شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تحقیقات گسترده پلیس امنیت عمومی برای دستگیری این فرد شرور که دائم محل اختفایش را تغییر می داد ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفایش در یکی از مناطق حاشیه ای شهر زابل به دست آمد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان هامون با نیابت قضائی در این عملیات هماهنگ و منسجم با محاصره مخفیگاه این شرور خطرناک، او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه کلت کمری به همراه سه تیر جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه این شرور ۴۰ ساله خطرناک ۲۵ فقره سابقه کیفری در پرونده اش به یدک می کشد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

وی تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی، آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها