فرماندار آمل با تاکید بر کمک به زیرساخت‌های توسعه روستاها، گفت: خسارات سیلاب در روستاهای آمل جدی بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۸۵
خسارات سیلاب در روستاهای آمل جدی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سیدجعفر رسولی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به توفان و بارندگی شدید عصر جمعه و خسارت موجود اظهار داشت: در طوفان به 15 منزل مسکونی از 30 تا 100 درصد خسارت وارد کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه 11 دیوار تخریب و یک واحد تولیدی گلخانه دچار خسارت شد، افزود: خسارت شش تیر برق، پارگی سیم در برخی مناطق و سوختگی سه ترانس برق در دو بخش دابودشت و دشت سر را در برداشته است.

رسولی با اشاره به اینکه با آغاز بارندگی شدید آب گرفتگی بسیاری از معابر را در سطح داشتیم، گفت: شهرداری‌ها از ابتدای بارش در آمادگی کامل به سر می بردند و تا زمان قطع بارش در تلاش بودند تا هرچه سریعتر شهر به حالت عادی برگردد.

فرماندار ویژه آمل، بیشترین میزان خسارت را در روستاهای طوله کلا، پلهم کتی، هشتل و کردخیل عنوان کرد و گفت: در این توفان سقف منازل در این روستاها دچار خسارت‌های جدی شده است.

وی ادامه داد: پس از اتمام وضعیت فعلی میزان خسارت وارده بررسی می شود تا تصمیم های حمایتی از مردم اخذ شود.

رسولی با اشاره به اینکه با وجود اطلاعیه هواشناسی از سوی اعضای ستاد مدیریت بحران جلسه اضطراری در آمل تشکیل شد، یادآور شد: این ستاد تا اتمام وضعیت فعلی در آماده باش بودند.

رئیس ستاد مدیریت بحران آمل، میزان سرعت توفان در این شهرستان را به تشخیص کارشناسان هواشناسی حدود 90 کیلومتر در ساعت بیان کرد و گفت: پس از وزش باد برق قسمتی از آمل قطع شد که سریعا با حضور ماموران، برق مناطق آمل وصل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها