رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد

استقرار 51 موکب توسط اوقاف و بقاع متبرکه در مرزهای ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 51 موکب توسط این سازمان در مرزهای ایران یعنی مهران، چزابه و شلمچه و در داخل عراق مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۰۶
استقرار 51 موکب توسط اوقاف و بقاع متبرکه در مرزهای ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی محمدی عصر امروز در حاشیه حرکت کاروان تدارکات اربعین گفت: 51 موکب توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در مرزهای ایران یعنی مهران، چزابه و شلمچه و در داخل عراق مستقر شده‌اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امیدواریم همه این موکب‌ها موفق اشند و اجر خود را از امام حسین(ع) بگیرند؛ ادامه داد: خدمت‌رسانی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان به زائران پاکستانی که از مرز شلمچه وارد عراق می‌شوند،انجام می‌گیرد، امیدواریم این تلاش‌ها مورد عنایت سیدالشهدا(ع) قرار بگیرد.

وی از همه شهروندان درخوست کرد تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین تلاش کنند و افزود: هر کسی که توان دارد، به‌زیارت برود و کسانی که شرایط ندارند، دیگران را به‌نیابت از خود راهی کنند.

محمدی در خصوص اقلام ارسالی به وسیله ۷ تریلی که در قالب اعزام تدرکات اربعین عصر امروز از مشهد حرکت کرد، بیان کرد: این اقلام از خوردنی، پوشیدنی، روانداز و پتو گرفته تا اقلام دارویی و درمانی هستند، از خراسان رضوی ۴۰ نفر به‌عنوان "خدمه‌الحسین" در حال اعزام هستند، بنا نیست خادمان از کارمندان ما باشند، افرادی به‌عنوان خادم اعزام می‌شوند، آنها بدون حق‌الزحمه و خادم افتخاری هستند، هر سال شرایط خادمین به‌همین شکل بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها