با بارش شدید باران که از دیروز تا به امروز در استانهای شمالی شامل خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران اتفاق افتاده، مردم برخی نواحی این استانها بیشترین آسیب را دیده‌اند و به اصطلاح خانه خراب شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۶۱
افزایش فوتی‌ها به 7 نفر/گزارش بیشترین تخریب سیل در غرب مازندران/ نجات 400 خانوار در گیلان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،به عنوان مثال خسارت وارده به شریان‌های مواصلاتی، پل‌ها، معابر، تاسیسات آب، برق و گاز، باغات و دام‌ها در روستاها و شهرهای غرب مازندران ناشی از طغیان رودخانه‌ها فراتر از حد تصور بوده و دامنه تخریب بسیار بالاست.

بر اساس گزارشهای رسیده از استانهای شمالی تاکنون حدود 7 نفر در 3 استان گیلان و مازندران و خراسان شمالی در پی وقوع سیل فوت شده‌اند و یک نفر در استان گیلان مفقود شده است. همچنین تنها در استان مازندران به بیش از 900 نفر امدادرسانی شده است و این در حالی است سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرده در کل چهار استان آسیب دیده به 870 نفر امدادرسانی شده و سه نفر فوت کرده‌اند.

مشاهده خبرنگاران ایسنا در شهرهای مازندران نشان می دهد که بارش باران و رعد و برق و گاها طوفان در شهرهای فریدونکنار، تنکابن، ساری، محمودآباد، جویبار، ساری، بابل، بهشهر، سوادکوه، قائمشهر، نوشهر، چالوس و آمل شدید گزارش شده و در پی آن به تاسیسات زیربنایی و منازل در این شهرها خسارت وارد شده است.

تا آنجا که ۱۵ خط اصلی برق مازندران دچار قطعی شده و گاز و آب در برخی نواحی مازندران قطع شده و خانه‌های ساکنان برخی نواحی به خصوص در نوشهر و چالوس و تنکابن پر از آب شده است و ماشین‌ها در پارکینگ‌ها زیر آب فرو رفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها