رئیس سازمان امداد و نجات از کشته‌شدن سه نفر بر اثر صاعقه و آبگرفتگی در استان مازندران خبر داد و گفت: تاکنون به ٨٧٠ نفر در چهار استان کشور امدادرسانی شده‌است.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۶۰
کشته‌شدن ۳ نفر بر اثر سیل و صاعقه در مازندران/امدادرسانی به ۸۷۰ نفر در ۴ استان کشور

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در کشور گفت: ٤ استان گلستان، گیلان، مازندران و خراسان شمالی و ٢٩ شهرستان کردکوی، گرگان، بندرگز، علی آباد، تالش، فومن، صومعه سرا، لنگرود، آستارا، املش، رضوانشهر، رودسر، آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار، چالوس، ساری، نکا، نوشهر، نور، کلاردشت، رامسر، بهشهر، قائمشهر، گلوگاه، شیروان و رازجرگلان متاثر از سیل‌زدگی و آبگرفتگی هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ٨٧٠ نفر در این مناطق گفت: ٤ نفر به مناطق امن منتقل شدند و اسکان اضطراری برای ١٦٨ نفر در مساجد و پایگاه‌های امداد و نجات فراهم شده است. همچنین از ١٩٣ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه بر اثر این حوادث سه نفر در استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند، گفت: ٢ نفر بر اثر صاعقه و یک نفر بر اثر آبگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه امدادرسانی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها از ٨٠ دستگاه موتور پمپ و لنجکش استفاده شده و ٨٩ تیم عملیاتی در قالب ٣٩٦ نفر حضور داشتند. همچنین ٢٣ کیلوگرم نایلون نیز توزیع شده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها