فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۳ تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۵۰
۳ تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف و ضبط شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک ناجا که در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد هدف از بزرگداشت هفته نیروی انتظامی را گزارش و انعکاس عملکرد سالانه نیروهای خدوم و زحمت‌کش استانی دانست و اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح در کنار مردم و در کنار نیروهای امنیتی تلاش می‌کند امنیتی در خور ملت بزرگوار و شایسته آنان رقم زند، نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح در تلاش است زمینه امنیت بهتر و افزون‌تر به جهت فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فراهم کند.

وی افزود: در گوشه و کنار مملکت اسلامی، مرز‌ها، داخل مرزها ایثارگران و خادمان ملت با ایثار و از خود گذشتگی، نثار خون خود در رکاب ولایت بوده و سعی می‌کند امنیت مناسبی را برای مردم رقم زند.

عزیزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای قدردانی و مورد عنایت قرار دادن نیروهای مسلح گفت: رهبر معظم همواره با جملات حکیمانه همیشه فرزندان خود را مود عنایت قرار می‌دهد، نماینده ولی‌فقیه، استاندار، کارکنان قوه قضاییه، فرماندهی که کارکنان سپاه غیور استان، اداره کل اطلاعات استان و همه سازمان‌های خدمت‌گذار در کنار نیروی انتظامی بوده و کمک کار آن هستند.

وی با اشاره به پیام فرمانده‌ ناجا مبنی بر تبریک و گرامیداشت هفته ناجا و همچنین ماموریت‌های جانبی محول شده به نیروی انتظامی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که از دی‌ماه گذشته تاکنون پیش آمده نیروی انتظامی استان از مامویت‌های ذاتی خود کوتاهی نکرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره عملکرد سالانه نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: در مقایسه با سال گذشته نیروی انتظامی استان 99 درصد پیشرفت در افزایش کشف کالای قاچاق داشته است، مبلغ این کشفیات 334 میلیارد ریال و تعداد بازداشتی 700 نفر بوده است که در مجموع 675 فقره پرونده با رقم‌های بیش از 100 میلیون، 500میلیون و گاهی یک میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه مواد مخدر از سال گذشته تاکنون 8 هزار و 700 قاچاقچی و خرده فروش دستگیر شده است که در این زمینه هم 27 درصد افزایش دستگیری و کشف 3 تن مواد مخدر که این هم افزایش 4 درصدی داشته است.

عزیزی با اشاره به همکاری و مشارکت مردمی در همراهی پلیس بیان کرد: از سال گذشته تاکنون 436 هزار تماس از طرف مردم داشته‌ایم که در مقایسه با سال گذشته 57 درصد افزایش تماس داشتیم که 243 هزار تماس آن عملیاتی شده است که سبب افزایش 32 درصدی عملیات‌ها در مقایسه با سال گذشته شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ایثار و از خودگذشتگی‌های نیرو‌های مسلح گفت: بسیاری از کارکنان خدوم این حوزه ده‌ها ساعت اضافه کاری دارند که حتی یک ریال بابت آن دریافت نمی‌کنند زیرا همه ما تنگناهای دولت و دولتمردان را دانسته و به آن واقفیم و با ایثار و گذشتن از بخشی از حقوق خود علی‌رغم معیشت کارکنان این حوزه با حداقل حقوق سعی در آگاهی مردم داریم تا مردم بدانند نیروی انتظامی خادم آنان است، کارکنان ناجا همواره سعی می‌کنند برای خود توشه‌ آخرت جمع و رضایت مردم را جلب کنند.

وی عنوان کرد: هفته ناجا را به آحاد مردم استان، پلیس خدوم و زحمتکش استان، خانواده شهدا تبریک گفته و یاد و خاطر کسانی که در این راه شهید شدند را گرامی می‌داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها