کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

استقرار دمای سرد در زنجان/ وزش باد دمای احساسی را کاهش داده است

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به تداوم استقرار هوای سرد در استان تا صبح روز دوشنبه گفت: وزش باد و بارش‌های رگباری و محلی از دیگر پدیده‌های جوی استان برای این هفته پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۱۲
استقرار دمای سرد در زنجان/ وزش باد دمای احساسی را کاهش داده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،حسین سلطانی امروز از کاهش دمای استان خبر داد و اظهار کرد: دمای دو شهر زنجان و خرم‌دره از دیروز حدود پنج درجه کاهش یافته است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به ادامه کاهش دمای استان تا صبح روز دوشنبه اشاره و تصریح کرد: وزش باد شدید از دیگر پدیده‌های این بازه زمانی است.

وی به وزش باد 54 کیلومتر در ساعت در فرودگاه و همچنین 54 کیلومتر در خود زنجان اشاره کرد و افزود: سرعت بالای وزش باد، دمای احساسی را در استان کاهش داده است.

سلطانی از ثبت دمای 9 درجه بالای صفر به عنوان پایین‌ترین دما در سطح استان در شهر قیدار طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: بالاترین دمای این بازه زمانی با 30 درجه بالای صفر از ماهنشان گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمای شهر زنجان را طی روز گذشته 14 درجه اعلام کرد و افزود: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین 12 و 26 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

وی به دمای 13 درجه‌ای فعلی دمای شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این دما در مقایسه با دمای روز گذشته در این بازه زمانی سه درجه کاهش یافته است.

سلطانی با اشاره به ادامه بارش‌های رگباری طی هفته جاری البته به صورت محلی در سطح استان زنجان گفت: دمای استان از روز دوشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد بارش‌های پیش‌بینی شده برای سال زراعی جاری از جمله پاییز و زمستان گفت: هر چند بارش‌ها برای این بازه زمانی نرمال پیش‌بینی شده، ولی این بارش‌ها یکنواخت نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها