فرمانده نیروی انتظامی:​ ارتباط مردم با پلیس بهترین سرمایه نیروی انتظامی است و این ارتباط حتما در پیشرفت مأموریت‌ها مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۷۰
ارتباط مردم با پلیس، بهترین سرمایه نیروی انتظامی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار سرتیپ حسین اشتری پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی، در سخنانی با درود به ارواح شهدای دفاع مقدس، نیروی انتظامی و مدافعان حرم و همچنین روح ملکوتی حضرت امام (ره) و تسلیت به مناسبت ایام محرم افزود:​ نیروی انتظامی برنامه‌های هفته ناجا را با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» شروع کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم و برای آرامش، آسایش و امنیت مردم همانند گذشته تا پای جان ایستاده است.

وی افزود: ​نمازجمعه محلی است برای همایش هفتگی امت مسلمان و برای اطلاع رسانی به مردم عزیز و به همین جهت شروع هفته نیروی انتظامی با حضور در نمازجمعه تهران آغاز شد.

سردار اشتری گفت: در سالی که گذشت مأموران نیروی انتظامی اقدامات شایسته‌ای را در برخورد با جرائم و پیشگیری از جرائم انجام دادند.

وی افزود:​ گزارشات حاکی از رشد اقدامات و کاهش جرائم در برخی از حوزه‌ها بوده است و امیدواریم با همت مضاعف و عزم راسخ بتوانیم هرچه بهتر در این زمینه تلاش کنیم، تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی این هفته را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و نخبگان درنظر گرفته است و هرچقدر این ارتباط بیشتر باشد نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌ها موفق‌تر خواهد بود.

وی از همه مردم خواست تا راهنمایی ها، پیشنهاد‌ها و انتقادات خودشان را به نیروی انتظامی بگویند تا نیروی انتظامی هرچه بهتر بتواند فعالیت کند.

سردار اشتری افزود: در نظرسنجی‌هایی که انجام شده است، اعتماد مردم نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و این موجب افتخار نیروی انتظامی است.

وی گفت:​ یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی حفظ و ارتقای امنیت در جامعه است و خوشبختانه امنیتی مثال زدنی و بی نظیر را در کشور از مرز‌ها تا روستا‌ها و شهر‌ها و جاده‌ها به دلیل حضور رزمندگان اسلام و اقتدار نیرو‌های مسلح شاهد هستیم.

سردار اشتری افزود:​ کسانی که درصدد اخلال در نظم و امنیت کشور هستند بدانند در هر گوشه‌ای از کشور هر کسی بخواهد نظم جامعه را برهم زند با پنجه فولادی نیرو‌های مسلح روبرو خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت:​ امنیت ابعاد مختلفی دارد که یک بخش آن امنیت اقتصادی است و امروز نیز نیروی انتظامی، اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است به طوریکه در چند ماه گذشته برخی از افراد که در اقتصاد کشور اخلال بوجود آورده بودند؛ نیروی انتظامی با اشراف و هماهنگی با دستگاه قضایی این افراد مخل نظم در حوزه اقتصادی را شناسایی کرد و تحویل مراجع قضایی داد.

وی افزود:​ امروز نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و با تقدیم شهدا این موضوع را ثابت کردیم.

سردار اشتری گفت: امروز با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری و همکاری خوب مردم و به برکت خون شهدا امنیت بسیار خوبی را در کشور شاهدیم.

وی گفت: از همه مسئولان و دستگاه‌های ذیربط این درخواست را داریم که در اجرای مأموریت‌های نیروی انتظامی در بخش‌های امنیت اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و مجازی این نیرو را حمایت کنند.

سردار اشتری افزود:​ براساس قانون ۲۶ دستگاه مسئول امنیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند که متأسفانه برخی از دستگاه‌ها مسئولیت خود را در این زمینه انجام نمی‌دهند و نیروی انتظامی در این زمینه به تنهایی فعالیت می‌کند و لازم است تا این دستگاه‌ها در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی وارد شوند تا توفیقات بیشتری در این زمینه به دست آید.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان از تلاش‌های مجاهدانه مأموران نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها