آیت‌الله صدیقی در نمازجمعه تهران:

ضربه شست موشکی پیام قدرت ایران به منطقه بود

امام جمعه موقت تهران، ضربه شست موشکی ایران را پیام قدرت به منطقه خواند و گفت:‌ این حرکت یعنی اگر امنیت می‌خواهید کنار ایران باشید.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۴۷
ضربه شست موشکی پیام قدرت ایران به منطقه بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،‌ آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته تهران درخصوص لزوم توجه به موضوعات دینی اظهار داشت: راه راه خطرناکی است که در این راه مراقبه هوشمندی،‌ و حواس جمعی لازم است.

وی افزود: پناهندگی به خدا و کشتی نجات اهل بیت در این میان لازم است که هوای ما را داشته باشند تا از راه بازنمانیم. در این راه نیاز به تقوا داریم و البته مراقبت از تفکر و اندیشه.

خطیب جمعه این هفته تهران همچنین خاطرنشان کرد:‌ یک موسسه یک مدیر، یک وزاتخانه یک وزیر و یک کلاس یک معلم لازم دارد.

وی به لزوم تبعیت از پدر و مادر اشاره و عنوان کرد: تبعت از پدر و ماد واجب است مگر اینکه امر به معصیت کنند.

صدیقی با بیان اینکه یک قانون حاکم همه قوانین است، گفت:‌ یک مسئول و یا رئیس جمهوری و کسی که سرش شلوغ است حق ندارد از کسی کمکی بخواهد که خلاف شرع باشد؛ هیچ کس حق ندارد در معصیت خالق از کسی تبعیت کند.

وی با اشاره به شفاعت ائمه اظهار (ع)‌ تصریح کرد: هر کجا کسی کم و کسری دارد و دارایی کسی کفایت نمی‌کند بزرگوارانی می‌توانند کمبود او را جبران کنند و این همان شفاعت ائمه است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات اخیر موشکی ایران علیه تروریستهای تکفیری در سوریه گفت:‌ اولین ضربه شست موشکی را در پاسخ به جنایت اهواز دیدیم. این در جواب یک مشت مزدور بود که به رژه اهواز حمله کردند و کودکان، پیر وجوان را آماج گلوله‌های عناد خود قرار دادند.

صدیقی بر همین اساس تصریح کرد: کمی آن طرف تر موشک‌های عزت بخش ما سران داعش را در عمق خاک سوریه آنهم بیخ گوش آمریکایی‌ها هلاک کرده و 40 نفر از آنها را به درک فرستاد.

وی ضربه شست موشکی ایران را پیام قدرت به منطقه خواند که اگر امنیت می‌خواهید کنار ایران باشید و در ادامه گفت: این حرکت به اربابان آنها گفت که حواستان باشد زمان بزن و درو گذشته است. اگر یکی بزنید ده تا خواهید خورد.

خطیب جمعه این هفته تهران افزود: این حماسه و ظهور و برروز اقتدار ایران را به سپاه، نیروهای مسلح، مردم و فرمانده کل قوا تبریک می‌گوییم و لازم است در این باره نماز شکر بخوانیم.

ادامه دارد...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها