برنامه سینما سلامت این هفته جمعه ساعت 21 سینمایی «انزوا» را روی آنتن می برد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۸۹
انزوا به آنتن شبکه سلامت رسید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، سینمایی «انزوا» با حضور دکتر مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تحلیل و بررسی می شود.

«انزوا» فیلمی به کارگردانی علی عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری است. این فیلم در سال 1396 در سینماهای کشور به نمایش در آمد و امیر علی دانایی بازیگر اصلی آن به شمار می رود.

همچنین نادر فلاح اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، جمشید هاشم‌پور، علیرضا استادی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، مهران رجبی، امید روحانی، لیندا کیانی و... نیز مقابل دوربین میرزایی نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان انزوا آمده است: در کوچه پس کوچه های خلوت شهر، «زهره» از فرد ناشناسی فرار می کند اما بر اثر تصادف می میرد. همسرش «پرویز» (با بازی امیرعلی دانایی) که شش سال در زندان بوده مرخصی می گیرد تا در تشییع جنازه همسرش شرکت کند، اما حرف هایی درباره خیانت همسرش از اطرافیان می شنود و ...

فیلم انزوا در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزء پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد.

سینما سلامت به تهیه کنندگی علی اصغر صائبی و اجرای فرهاد جم هر هفته روزهای جمعه روی آنتن شبکه سلامت می رود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها