رئیس پلیس آگاهی استان قم مطرح کرد:

باند سارقان حرفه ای ساختمان های نیمه کاره منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: این افراد در پوشش کارگران شهرداری به وسیله یک گاری و به بهانه جمع آوری زباله اقدام به سرقت می کردند.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۲۰
باند سارقان حرفه ای ساختمان های نیمه کاره منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد کرمی،رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار کرد: در پی شکایت فردی در پلیس آگاهی استان قم مبنی بر این که در حال ساخت ساختمانی 5 طبقه بوده که با تکمیل طبقه پنجم و سکونت در آن متوجه سرقت های متعدد در ساعات پایانی شب از طبقات نیمه کاره ساختمان شده است، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: شاکی بیان داشت صرفاً چندین بار فردی را که با گاری مشابه کارگران شهرداری در امر جمع آوری زباله بوده را مشاهده کرده که در ادامه طی تحقیقات مشخص شد، سرقت های دیگری نیز مشابه اظهارات مالباخته صورت گرفته است.

کرمی گفت: طی بررسی های انجام شده یک دستگاه خودرو سمند که به وسیله آن اموال مسروقه از محل خارج می شد شناسایی و بادستگیری راننده، پنج نفر دیگر نیز در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اعتیاد این افراد، گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها