نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: پرونده حوادث اخیر که برای ۲ پزشک طرحی در این استان رخ داد با جدیت توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سازمان نظام پزشکی دردست پیگیری است.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۶۱
پیگیری پرونده‌های تعرض به ۲ پزشک بوشهر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عزت الله گل علیزاده روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی نظام پزشکی استان بوشهر گفت: پزشکانی که در مراکز خدمات جامع سلامت در نقاط مختلف به مردم خدمت می‌کنند، همگی فرزندان این سرزمین هستند و تکریم آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به نشر شایعه‌های مختلف پیرامون این موضوع در فضای مجازیافزود: پیگیری پرونده‌های حوادث اخیر پزشکان بوشهری تحت تاثیر فضای مجازی قرار نمی‌گیرد.

گل علیزاده با ابراز تاسف از برخی بد اخلاقی‌های صورت گرفته در فضای مجازی گفت: برخی اوقات آنچه در فضای مجازی رخ می‌دهد با واقعیت‌ها و روح اخلاق در جامعه سازگاری ندارد.

وی یادآور شد: هتک حرمت مسئولان و متولیان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در فضای مجازی از منظر اخلاقی و شرعی بسیار مذموم است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: هر ۲ پزشک از اقدام‌ها و حمایت‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سازمان نظام پزشکی رضایت دارند و امیدواریم با درایت مسئولان این موضوع به شکل عادلانه به نتیجه برسد.

وی افزود: عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیگیری حوادث رخ داده برای پزشک مرکز بهداشت حضرت مهدی (عج) شهرستان دیر و پزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستای طلحه موثر بوده است.

گل علیزاده بابیان اهمیت تامین امنیت پزشکان و ابعاد مختلف حوادث اخیر در جامعه اظهار داشت: با وجود اینکه پزشکان طرحی با مشکلات و معضلات فراوانی درگیر هستند، ولی روند ارائه خدمات درمانی به مردم توسط این پزشکان بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد.

نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور افزود: اگر شهروندان به هر نحوی از دریافت خدمات درمانی خود نارضایتی داشته باشند حق اعتراض برای آنان محفوظ است، اما باید اعتراض خود را از مسیر قانونی و مشخص شده در مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایت در دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی پیگیری کنند.

گل‌علیزاده گفت: ضرب و شتم پزشک در محل انجام خدمت به هیچ وجه پذیرفته نیست و دستگاه قضایی با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به این پرونده را برای دستیابی به نتایج عادلانه در اولویت قراردهد.

وی با محکوم کردن حادثه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی طلحه گفت: این حادثه با ورود نهاد‌های امنیتی دردست پیگیری است و امیدواریم هرچه زودتر با شناسایی عامل یا عوامل خاطی و معرفی به مراجع قانونی و مجازات آنان این پرونده نیز به سرانجام برسد.

گل‌علیزاده تاکید کرد: پیشینه فرهنگی مردم خونگرم استان بوشهر به درازی تاریخ است و در حوادث اخیر نیز خود مردم با این عوامل برخورد می‌کنند و اجازه تکرار چنین مواردی را نمی‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها