رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: لازم بود تا حامیان جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز به نوعی تنبیه شوند و بدانند کلوخ انداز را پاداش سنگ است و باید این سنگ‌ها رو می‌خوردند تا حالشان جا بیاید.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۷۸
پاسخ موشکی سپاه قدرت فرامرزی ایران را به رخ حامیان تروریست‌ها کشید

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش در خاک سوریه خاطرنشان کرد: فاجعه تروریستی شنبه گذشته برای ملت، نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم خوزستان بسیار سنگین و تلخ بود.

اکرمی تاکید کرد: لازم بود تا حامیان جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز به نوعی تنبیه شوند و بدانند کلوخ انداز را پاداش سنگ است و باید این سنگ‌ها رو می‌خوردند تا حالشان جا بیاید.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بارها تاکید کرده است ما آغازگر جنگ نیستیم خاطرنشان کرد: البته از سوی دیگر گفته‌ایم که اگر کسی جنگ را با ما آغاز کند ولو با مقاومت طولانی مدت قطعا با او برخورد می‌کنیم و همانطور که در جنگ تحمیلی، 8 سال طول کشید ادامه می‌دهیم تا متجاوز معرفی شود و حتی طناب دار مانند صدام به گردن او بیاید.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تروریست باید تنبیه و مجازات شوند خاطرنشان کرد: تروریست‌ها باید بدانند اگر کسی برای کسی چاه بکند حتما خودش درون آن چاه خواهد افتاد.

وی همچنین ادامه داد: یکی دیگر از نکات مهم در مساله پاسخ موشکی سپاه مشخص شدن توان فرامرزی جمهوری اسلامی است و قطعا جمهوری اسلامی با این کار بدنبال خدمت به مردم چه در ایران و چه در عراق و سوریه و دیگر کشورهای منطقه به شکل مستشاری و عملیاتی است.

اکرمی با اشاره به اینکه شر داعش توسط نیروهای مستشاری و مدافعان حرم جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر خدای ناکرده این خدمات نیروهای مسلح ما نبود الان نمی‌دانستیم که داعش به کجا می‌رسد و چه برسر منطقه می‌آورد.

وی همچنین ابراز امیداوری کرد: این برخوردهای جمهوری اسلامی درس عبرتی برای متجاوزان و مزدوران داخلی و حامیان خارجی آنها باشد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما به دشمنان می‌گوئیم بدانید، جدا از موضوع آخرت، خدا و پیغمبر و انسانیست، پاسخ هرجنایتی یقینا شدیدتر و سنگین‌تر خواهد بود تا به خودشان بیایند.

وی با بیان اینکه ما در طول این 40 سالی که از انقلاب گذشته خیلی سختی‌ها دیده‌ایم و خیلی مرارت کشیده‌ایم اظهار داشت: با این حال سرفراز و سربلند هستیم که توانسته‌ایم مقتدارنه روی پای خودمان بایستیم و در برابر دشمن مقاومت کنیم.

اکرمی در ادامه با اشاره به اینکه پاسخ جمهوری اسلامی به جنایت تروریست‌ها فقط موشکی نیست گفت: ما پاسخ سیاسی، منطقی و مردمی هم می‌دهیم و شما دیدید بعد از فاجعه اهواز در تمام ایران مردم مخصوصا بعد از نماز جمعه این هفته راهپیمای و اعتراض کردند.

وی در پایان با بیان اینکه پاسخ ما به جنایات تروریست‌ها مردمی و سیاسی هم هست اظهار کرد: از جمله این پاسخ‌ها، پاسخ موشکی است که البته پاسخ اخیر آغاز آن است و ان‌شاءالله تداوم خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها