عطریانفر در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

پاسخ موشکی سپاه قلب جریحه‌دار مردم را تسکین داد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: پاسخ موشکی سپاه توانست افکار عمومی و قلب جریحه‌دار شده مردم بخصوص در شهر اهواز را تسکین دهد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۲۹
پاسخ موشکی سپاه قلب جریحه‌دار مردم را تسکین داد

محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در خصوص پاسخ موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به عملیات تروریستی داعش در اهواز با اشاره به اینکه عملیات تروریستی در اهواز حادثه بسیار سختی بود که آسیب‌ زیادی به افکار عمومی وارد کرد اظهار داشت: انجام این عملیات تروریستی در یک مراسم رسمی آن هم در سالروز بزرگداشت دوران دفاع مقدس که منجر به شهادت برخی از هم میهنان شد تکلیف روانی را برای انجام اقدام متقابل در پیش روی نهادهای امنیتی ما قرار داده بود.

عطریانفر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم بیان کرده بودند که تروریست‌ها پاسخ متقابلی دریافت خواهند کرد خاطرنشان کرد: اقدام متقابل در برابر تروریست‌ها یکی از سرفصل‌هایی است که در دستور کار نهادهای اطلاعاتی و امنیتی برای تسکین روحی و روانی جامعه به آن نیاز است.

وی با تاکید براینکه اقدام سپاه جز نیازهای امروز جامعه بود و به لحاظ روانی توانست مردم را آرام کند خاطرنشان کرد: اکنون مساله این است که باید رویکردی پیش گرفته شود تا جلوی هرگونه حادثه این چنینی گرفته شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تاکید کرد: اکنون یک وظیفه بسیار مهم بر دوش نیروهای اطلاعاتی است تا بتوانند سیاست‌ها و راهبردهای خودشان را به گونه‌ای پیش ببرند که بتوانیم از تجدید و تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بخش بازدارندگی مهمتر از بخش واکنش سریع و جزء ضروریات است.

عطریانفر در ادامه با اشاره به اینکه پاسخ موشکی سپاه توانست افکار عمومی و قلب جریحه‌دار شده مردم بخصوص در شهر اهواز را تسکین دهد اظهار کرد: این اقدام سپاه به همین دلیل مورد تائید مردم است ولی بار اصلی و تکلیف مهمتر بازدارندگی است که جزء ماموریت‌ها و تکالیف نهادهای اطلاعاتی است و باید بتوانند از این حوادث پیشگیری کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ماموریت بازدارندگی برعهده نیروهای واکنش سریع امنیتی مانند سپاه نیست اظهار کرد: سپاه یک سازمان رزم دارد که بنا بر موقعیت و شرایط فعال می‌شود اما ماموریت پیشگیری جز ماموریت‌های نیروهای اطلاعاتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها