ستاره سال‌های دور تیم ملی فوتبال آرژانتین از مهاجم بارسلونا خواست به تیم ملی برنگردد و به شدت از لیونل اسکالونی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۳۶
اظهارات جنجالی مارادونا درباره مسی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دیگو آرماندو مارادونا نخستین هفته‌های حضورش را به عنوان سرمربی دورادوس سینولا در مکزیک سپری می‌کند.

سرمربی آرژانتینی در یک مصاحبه درباره لیونل مسی و لیونل اسکالونی صحبت کرد. ستاره سال‌های دور آلبی سلسته گفت: مسی نباید دوباره به تیم ملی بازگردد چون اگر تیم زیر ۱۵ سال شکست بخورد تقصیر مسی است چون هر اتفاقی که رخ دهد او را مقصر می‌دانند. اگر با من بود به او می‌گفتم دیوانه دیگر برنگرد.

مارادونا در ادامه به گزینه مربیگری در تیم ملی آرژانتین اشاره کرد و گفت: فلاکو منوتی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است. اگر او مدیر تیم‌های ملی می‌شد بدون شک با او همکاری می‌کردم.

او افزود: دیگو پابلو سیمئونه و مائوریتسیو پوچتینو شانسی برای حضور در تیم ملی ندارند چون هدایت یک تیم را بر عهده دارند. آنها برنامه خود را به فدراسیون فوتبال آرژانتین ارائه نخواهند داد؛ برنامه‌ای که می‌دانیم به آن اهمیت نمی‌دهند. چرا باید این دو سرمربی آینده خود را در اروپا به خطر بیندازند؟ من از پول صحبت نمی‌کنم. از افتخار می‌گویم.

مهاجم پیشین آلبی سلسته به شدت از نحوه هدایت اسکالونی، سرمربی موقت آرژانتین انتقاد کرد و گفت: در حقیقت مانند گواتمالا وارد زمین شدیم و مانند کاستاریکا از میدان بیرون رفتیم. خیلی ناراحتم چون احترامی وجود ندارد. اکنون اسکالونی را انتخاب کردند. او مرد بزرگی است اما او حتی نمی‌تواند یک ماشین را هدایت کند. چطور ممکن است تیم ملی را به او بسپارند! همه دیوانه شده‌ایم؟ با تمام اتفاق‌هایی که در مورد سرمربیان دیگر رخ داد اسکالونی را انتخاب می کنید؟ اسکالونی گفت که من آماده هستم. با این حال هرگز به یاد ندارم برای تیم ملی گلی به ثمر رسانده باشد. با تمام احترام می‌توانیم با هم کباب بخوریم اما برای هدایت تیم ملی پذیرفتنی نیست.

اسکالونی تصمیم گرفته است در نبود مسی پیراهن شماره ۱۰ را به بازیکنی ندهد. مارادونا نیز به شدت از این موضوع انتقاد کرد و گفت: این تصمیم مهمل است. به نظر مضحک می‌آید چون زمانی که من تیم ملی را ترک کردم این پیراهن را به مسی دادند و مسی نیز باید آن را به بازیکنی بدهد که شماره ۱۰ باید بپوشد. این تصمیم‌ها مسخره است.

ستاره سال‌های دور آرژانتین در مورد رابطه بد خود با کلودیو تاپیا و فدراسیون فوتبال آرژانتین اظهار کرد: بعد از حضور تاپیا از فوتبال آرژانتین بیرون آمدم. من از او زمانی که در ریسترا کباب می‌خوردیم حمایت کردم. او از من چنین درخواستی داشت و من هم پاسخ مثبت به او دادم. سپس هرگز تاپیا با من تماس نگرفت. پس از این اتفاق او برای من مرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها