نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ تورم و گرانی به صورت مستقیم با جیب مردم سروکار دارد و مردم به خوبی درباره آن قضاوت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۰۳
حاجی‌بابایی: معیار سنجش تورم «جیب مردم» است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ارزیابی اقدامات دولت در بحث کنترل نرخ تورم و گرانی امری بدیهی است چراکه این موضوع به طور مستقیم با جیب مردم سروکار دارد و مردم به خوبی درباره آن قضاوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور تنها به عملکرد ضعیف دولت معطوف نمی‌شود بلکه مجلس هم باید در این راستا به وظایف خود به درستی عمل کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها مشاهده شده که نقش مجلس در رابطه با مسائل اقتصادی این بوده که جلسه تشکیل دهد و در این جلسه مرکز پژوهش‌ها 30 دقیقه صحبت می‌کند، 30دقیقه هم کمیسیون اقتصادی، یک ساعت دولت، 15 دقیقه رئیس مجلس و 4 نماینده هم هرکدام 3 دقیقه صحبت می‌کنند.

حاجی‌بابایی افزود: البته زمانی که فشارها افزایش می‌یابد مجلس مجدد تشکیل جلسه می‌دهد اما باز هم دولت کار خود را می‌کند و این چرخه همچنان تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقع در این جلسات گفتاردرمانی می‌شود و مجلس این گفتاردرمانی را تنفیذ می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها