عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

رژیم صهیونیستی با هر شیوه‌ای می‌خواهد مشکل ایجاد کند

ظریف در گفتگو با شبکه خبری سی بی اس:

ادعاهای نتانیاهو بی پایه و اساس است

وزیر خارجه کشورمان گفت: ادعای جدید نتانیاهو اشتباه و بی پایه و اساس است همانطور که ادعاهای قبلی وی بی اساس بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۸۵
ادعاهای نتانیاهو بی پایه و اساس است

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، محمدجواد ظریف در گفتگو با برنامه «فیس د نیشن» شبکه خبری سی بی اس آمریکا گفت نتانیاهو به طور دائم اتهاماتی ضد ایران مطرح کرده است. وی در سال 1992 مدعی شده بود ایران ظرف پنج سال به سلاح هسته ای دست پیدا می کند. نتانیاهو همچنین در سال 1996 گفته بود که ایران ظرف پنج سال دیگر به سلاح هسته ای دست پیدا می کند. وی حتی به طور رسمی در سخنرانی خود در کنگره آمریکا این اتهامات را تکرار کرده است.

وی افزود: وی (نتانیاهو) در حالی درباره توافق هسته ای ایران ابراز نگرانی کرده و هدف تضعیف توافق هسته ای ایران را دنبال کرده است که این توافق به آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه سرزده ترین بازرسی های موجود در جهان را می دهد و ایران این بازرسی ها را پذیرفته است زیرا چیزی برای پنهان کردن ندارد. آژانس درباره ادعاهای قبلی نتانیاهو نیز تحقیق کرده است و این ادعاها رد شد و به نظر می رسد که نتانیاهو تنها در تلاش برای یافتن بهانه ای برای منحرف کردن اذهان است.

وزیر خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: اگر به خاطر داشته باشید نتانیاهو چند هفته پیش در کنار تاسیسات هسته ای دیمونا که یک تاسیسات ساخت بمب اتمی است ایران را به نابودی تهدید کرد و اکنون مدعی است که ایران آنها را به نابودی تهدید کرده است. این اتهامات بی پایه و اساس است. این ادعای جدید نتانیاهو اشتباه و بی پایه و اساس است همانطور که ادعاهای قبلی وی بی اساس بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها