مدیر گروه ایران و جامعه رادیو ایران از تغییر نام برنامه صبحگاهی این شبکه رادیویی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۴۴
سلام صبح بخیر بازگشت

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، غلامرضا بحیرایی گفت: تغییر و تحول در جهت ارتقای سطح برنامه ها و رضایت بیشتر شنوندگان همواره یکی از اهداف برنامه سازی در رادیو ایران بوده است، به همین منظور کار بررسی و ارزیابی برنامه های شبکه رادیویی ایران از ابتدای سال 97 به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت و در این میان، برنامه صبحگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بحیرایی افزود: توجه بیشتر به شهرستان ها، تدارک بخش های جدید نظیر بخش مطبوعات، و انعکاس به موقع اطلاعات صبحگاهی در کنار تعامل بیشتر با مخاطبان از عمده این تغییرات است.

مدیر گروه جامعه رادیو ایران گفت: استفاده از ظرفیت ایرانیاران یا همان شبکه مردمی گزارشگران رادیو ایران فرصت خوبی است برای انعکاس صدای همه ایرانیان و رادیو ایران را یک گام دیگر به تحقق شعار خود یعنی
«ایران را بشنویم» نزدیک تر می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که شنوندگان رادیو ایران بعد از گذشت سال ها هنوز برنامه صبحگاهی را با نام قدیمی آن یعنی «سلام صبح بخیر » می شناسند با موافقت مدیر رادیو ایران دکتر محمدزاده قرار شد تا نام برنامه به نام قدیمی و خاطره انگیز آن یعنی «سلام صبح بخیر» باز گردد.

گفتنی است؛ سلام صبح بخیر از شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:30 تا 8:00 از رادیو ایران موج FM ردیف 90 مگاهرتز و موج AM ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها