رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار فراری خبر داد که پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده بود.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۹۷
کلاهبرداری ۲۴۵ میلیارد تومانی از شهروندان تهرانی

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار علیرضا لطفی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان از بیش از 4000 نفر از شهروندان، متواری شده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده است.

وی ادامه داد:مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخته کرده بگونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از 4 میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است!!!

سردار لطفی اعلام کرد: اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه سوم مهرماه 1397 دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد:در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها