کوشکی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

سخنرانی روسای جمهور در سازمان ملل باید قاطع و صریح باشد

دبیر شورای نگهبان سخنان آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را عزتمندانه و از موضع قدرت دانست و از آن قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۷۷
سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل عزتمندانه بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز شورای نگهبان با یادآوری هفته دفاع مقدس، حفظ و بازگویی رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان را در شرایط کنونی ضروری دانست و تأکید کرد: شجاعت‌ها و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود تا بدانند اسلام و انقلاب اسلامی توانایی مقابله با همه‌ی قدرت‌ها را دارد.

وی با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار حمله تروریستی عناصر ضدانقلاب به مردم در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، از خانواده‌های شهدا و مجروحان این اتفاق بسیار تلخ دلجویی کرد و مجازات سریع عاملان این حادثه‌ی دلخراش را از دستگاه‌های مسئول خواستار شد.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: اگر چه این حادثه موجب تأسف و ناراحتی است ولی اتحاد و یک‌دل شدن مردم غیور اهواز و واکنش آنان به این ددمنشی متخاصمان تروریست موجب دلگرمی دوستان و یأس دشمنان شد.

آیت‌الله جنتی در ادامه با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی با نقل سخنی از امام راحل که «بچه‌های کوچک ما را اگر اسلامی بار بیاورید، استقلال و آزادی مملکت بیمه خواهد شد»، تأکید کرد: در این زمینه بکارگیری معلمان متخلّق به اخلاق و تربیت اسلامی ضروری است.

وی با ابراز نگرانی از گرانی روزبه‌روز و تصاعدی کالا و خدمات در جامعه گفت: پایین آمدن ارزش پول ملی غیرقابل قبول است و باید راهکاری فوری و مؤثر به کار گرفته شود.

آیت‌الله جنتی همچنین با اشاره به نطق آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل، سخنان عزتمندانه‌ی آقای رئیس‌جمهور را علیه مواضع خصمانه‌ی آمریکا ستود و آن را از موضع قدرت دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها