تقابل پرسپولیس و استقلال در توئیتر

بزن بریم دربی

چه کسانی در تاریخ دربی با پیراهن هر دو باشگاه گل زده اند؟

گلزنان دو جانبه

گلزنی در دربی پایتخت یکی از بزرگ ترین اتفاقات برای بازیکنان هر دو تیم است.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۹۲
گلزنان دو جانبه

به گزارش جام جم آنلاین ، بازیکنی که در دربی موفق به گلزنی می شود برای مدت زمان کوتاهی هم که شده تبدیل به چهره ای محبوب نزد هواداران تیم خودش می شود.

گلزنی در دربی همان قدر که شیرین و رویایی است کار بسیار سختی هم به شمار می رود. در تاریخ دربی بازیکنان بسیار زیادی موفق به گلزنی شده اند و در مقابل بازیکنان متعددی هم برای گلزنی در این مسابقه حسرت به دل مانده اند.

البته اکنون کاری به حسرت به دل ها نداریم. حتی برترین گلزن تاریخ دربی نیز مورد نظر نیست. اینجا می خواهیم به بازیکنانی اشاره کنیم که با پیراهن هر دو تیم موفق به گلزنی در دربی شده اند که البته تعدادشان هم زیاد نیست.

مهدی هاشمی نسب آقای گل دوجانبه پرسپولیس و استقلال است. او برای هر دو تیم به میدان رفته است. انتقال او از پرسپولیس به استقلال در سال 79 بزرگ ترین جنجال نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران است.

او پیش از پیوستن به استقلال سه بار با پیراهن سرخ ها به همین تیم گل زد.

زمانی هم که به استقلال پیوست یک بار موفق به گلزنی به تیم سابقش شد. آن گل را همه هواداران پرسپولیس و استقلال به یاد می آورند. دیداری که با تساوی دو بر دو به پایان رسید. یکی از گل های استقلال را هاشمی نسب زد. او پس از گل زدن به تیم سابقش آنچنان هیجان زده شد که از حال رفت!

بازیکن دیگری که با پیراهن هر دو باشگاه سابقه گلزنی دارد شاهرخ بیانی است. او یک گل با پیراهن استقلال به پرسپولیس زد و دو گل با پیراهن پرسپولیس به استقلال.

غلامحسین فتح آبادی نیز سومین بازیکنی است که در تاریخ دربی موفق به گلزنی با پیراهن هر دو باشگاه شده است. سهم پرسپولیس یک و سهم استقلال هم یک گل بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها