با نزدیک شدن فینال لیگ قهرمانان آسیا، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی، آمار و رکوردهای به دست آمده پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها را اعلام کرد که بر اساس آن، دو بازیکن پرسپولیس و استقلال در میان برترین ها قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۰۴
دو بازیکن پرسپولیس و استقلال در جمع برترین‌های آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، ای اف سی روز یکشنبه نوشت: با اتمام مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا فقط 4 تیم باقی مانده اند؛ السد قطر، کاشیما آنتلرز ژاپن، پرسپولیس ایران و سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی و 4 تیم استقلال ایران، الدحیل قطر، چونبوک موتورز کره و تیانجین چوآن چین امیدوارند تا بار دیگر در فصل 2019 شانس خود را امتحان کنند.

در گزارش آماری AFC که پس از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانی آسیا تهیه شده، آمده است: «بغداد بونجاح» مهاجم الجزایری السد با به ثمر رساندن یک گل دیگر مقابل استقلال با 12 گل در صدر برترین گلزنان این تورنمنت تا اینجای رقابت ها قرار دارد.

«احمد نوراللهی» هافبک تیم پرسپولیس در نبردهای تن به تن با 6 تکل موفقیت آمیز از این حیث رکورددار محسوب می شود.

«شین هوا یونگ» دروازه بان تیم سوون سامسونگ با مهار 3 ضربه پنالتی که یکی از آن ها در جریان بازی مقابل چونبوک موتورز رقم خورد موجب صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی شد.

کاشیما آنتلرز ژاپن پس از شکست دادن تیانجین چوآن برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

«مرتضی تبریزی» مهاجم تازه وارد تیم استقلال پس از به ثمر رساندن یک گل در دیدار مقابل السد تنها بازیکنی است که در یک فصل از این رقابت ها برای دو تیم استقلال و ذوب آهن گلزنی کرده است.

مدافع آخر تیم چونبوک با 118 بار لمس توپ از این حیث رکورد دار به شمار می آید.

«ادمیلسون» بازیکن برزیلی تیم الدحیل در برابر پرسپولیس روز سختی را پشت سر گذاشت و در جریان این بازی 8 بار توسط قرمزها متوقف شد.

«ژاوی هرناندز» ستاره تیم السد با ایجاد 5 موقعیت خطرناک روی دروازه حریف، در دور برگشت مرحله یک چهارم رکورد دار این است.

تیم پرسپولیس نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب روزهای دهم مهر در دوحه و اول آبان ماه در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی تهران برابر السد به میدان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها