برانکو ایوانکوویچ گفت: تنها تیمی در آسیا هستیم دو سال پیاپی به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۲۲
برانکو: برنامه‌ریزی برای پرسپولیس مشکل ساز است اما بازیکنان ما آماده‌اند

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: یک بار دیگر برد مقابل الدحیل را به شاگردانم تبریک می‌گویم. تنها تیمی در آسیا هستیم که دو سال پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با السدی بازی داریم که در مرحله گروهی با پرسپولیس همگروه بود و حضور هر دو تیم در این مرحله از رقابت‌ها نشان می‌دهد که در چه گروه سختی قرار داشتیم. خواستم همین جا صمیمانه بار دیگر از هوادارنمان به خاطر حمایتشان در بازی الدحیل تشکر کنم. انتظارم این است که بازیکنانم در سایه همین برد انگیزه خود را حفظ و فردا با تمام توانشان مقابل سپیدرود بازی کنند تا برد بازی فردا مهری بر تأیید برد بازی قبل ما باشد. این را می‌دانید که ما همیشه نهایت احترام را برای حریفمان قائل هستیم و از این رو جایگاه سپیدرود فرقی به حال ما نخواهد کرد.

برانکو تصریح کرد: همه ما می‌دانیم سپیدرود شروع نه چندان جالبی در لیگ داشت اما با علی کریمی راه خودش را کم کم پیدا می‌کند. حضور علی کریمی و دستیارانش باعث شده این تیم روند خوبی را در پیش بگیرد و کم کم اوضاع خود را کنترل کند. انتظار حریف بهتری را نسبت به شرایط گذشته این تیم در بازی فردا داریم. شاید تیم حریف دلایلی برای خوشبینی خودشان از بازی فردا داشته باشند اینکه فکر کنند ما به خاطر بردی که مقابل الدحیل کسب کرده ایم هنوز در فکر این برد هستیم و می‌خواهند از این شرایط استفاده کنند. سپیدرود فصل پیش خوب بود و آن طور که به من اطلاع دادند بازیکنان این تیم از بازگشت علی کریمی خیلی خوشحالند و همین مورد هم به آنها انگیزه بیشتری داده تا فردا با شرایط بهتری به مصاف ما بیایند.

وی گفت: سپیدرود اکثر نفرات فصل پیش خود را حفظ کرده و امین منوچهری و یعقوب کریمی را نیز در این فصل به خدمت گرفته است. آنها در تعطیلات فرصت داشتند تا خود را پیدا کنند. دیدید مقابل ملوان که رقیب سنتی‌شان هست چقدر خوب بازی کرده و نتیجه لازم را گرفتند. برای ما هم بازی با الدحیل اهمیت زیادی داشت. از لحاظ برنامه ریزی و شرایط روحی روانی در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و می خواهیم همین روند را ادامه دهیم اگرچه ماهینی را برای بازی فردا در میدان نخواهیم داشت و بازی کردن نوراللهی و عالیشاه هم قطعی نیست. بشار با مصدومیت خود را به بازی با الدحیل رساند. کادر پزشکی خیلی تلاش کرد او و ماهینی را به بازی قبل برساند و باید دید در روزهای آینده شرایط آنها به چه شکل خواهد بود.

برانکو در ارتباط با بازی‌های سختی که در فاصله کم پیش روی پرسپولیس قرار دارد خاطرنشان کرد: قطعا این برنامه ریزی برای ما مشکل ساز است اما بازیکنان ما آماده‌اند و این آمادگی را در بازی‌های قبل نشان داده‌اند. ما در فاز اول باید ریکاوری خوبی داشته باشیم چرا که بازی‌ها با حداکثر سرعت برگزار می‌شود و هر یک از آنها برای ما ارزش یکسان دارد. در حال حاضر هم بازی با سپیدرود برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا قصد دارد در بازی فردا به چند بازیکن جوان تیمش میدان دهد یا خیر، اظهار داشت: فردا خودتان خواهید دید که ما با چه ترکیبی به میدان می‌آییم. همه نفراتی که در تیم ما حضور دارند بازیکن مهمی برای پرسپولیس به شمار می‌آیند. همه آنها وظیفه دارند طوری تمرین کنند که اگر حتی یک دقیقه فرصت بازی داشتند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

برانکو با بیان اینکه برای هر بازی آمادگی تغییر سیستم را دارند، عنوان کرد: بازیکنان ما دوست دارند به آمادگی بازی در هر شرایطی را دارند چون همه آنها از بازی کردن لذت می‌برند. هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و ما هم فلسفه و دیدگاه خاص خودمان را داریم دیدگاهی که باعث شده در چهارمین سال متوالی خود را در بهترین شرایط نشان دهیم. نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که در هر بازی چه شرایطی پیش می‌آید. این بازیکنان هستند که باید طوری آماده شوند که در طول بازی خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنند و بعضی وقت‌ها به شکل عالی و همانند دیدار با الدحیل این کار را انجام می‌دهند. برخی مواقع هم به شکل ضعیف‌تری این کار را انجام می‌دهند. مهم این است که آنها هیچ وقت ناامید نشوند و در سخت‌ترین شرایط نیز دلسرد نشده و برای تغییر نتیجه تلاش کنند.

وی در واکنش به تدافعی بازی کردن احتمالی سپیدرود در بازی فردا یادآور شد: طبیعی است همه تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند به دنبال نباختن باشند اما من می‌دانم که فلسفه علی کریمی اینطور نیست. او سعی می‌کند فلسفه و روش بازی تیمش را نسبت به قبل عوض کند و اگرچه این اتفاق به سرعت رخ نمی‌دهد و نیاز به زمان دارد. کریمی را از زمانی که بازیکن بود می‌شناسم. همچنین فصل پیش که به عنوان مربی کارش را شروع کرد و او نشان داد که تیمش تهاجمی باز کند. او خودش بازیکن رو به جلو بود. واکنش ما در زمین مشخص است اما از فلسفه کریمی هم شناخت داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها