رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد

۱۹ کشته و ۵ مجروح در برخورد اتوبوس با تانکر سوخت

رئیس قوه قضاییه در پی حادثه محور کاشان - نطنز تاکید کرد

لزوم توجه هر چه بیشتر متولیان امر در ایمنی جاده‌های کشور

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه جاده ای را به خانواده آنان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۸۹
لزوم توجه هر چه بیشتر متولیان امر در ایمنی جاده‌های کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه جاده ای را به خانواده آنان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز - کاشان که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.

بروز اینگونه حوادث تلخ و جانگداز لزوم توجه هر چه بیشتر متولیان امر را در ایمنی جاده های کشور نشان می‌دهد و امیدوارم با اتخاذ بسترها و تمهیدات مناسب بار دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده های عزیز جانباختگان این حادثه دلخراش و ملت شریف ایران تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

ضروری است رئیس کل دادگستری استان اصفهان نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها