هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های مصرف محلی ایران حسین نیکو اقبال را به سمت مدیرعاملی این اتحادیه منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۶۰
نیکو اقبال مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف شد

به گزارش جام جم آنلاین، در مراسم معارفه مدیر عامل جدید این اتحادیه که با حضور مدیران عامل تعدادی از تعاونی های تهران و البرز صورت گرفت، علی اصغر فروزان رئیس هیئت مدیرۀ ، ضمن تقدیر از خدمات رضا وفسی مدیر عامل پیشین اتحادیه نقش تعاونی های مصرف محلی را در دوران خاص اقتصادی کشور کلیدی و حساس عنوان کرده و گفت: اتحادیه سراسری تعاونی های مصرف محلی ایران از بدو تأسیس تا کنون همواره در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور همراه مردم و همیار دولت بوده است.

وی افزود؛ عملکرد مناسب تعاونی های تحت پوشش این اتحادیه در تعدیل قیمت و توزیع عادلانه کالا در میان اقشار کم درآمد و نیازمند نقش بسزائی داشته است .

فروزان وضعیت فعلی اقتصادی کشور را حساس خوانده و افزود: در حال حاضر و با توجه به شرایط ویژه کشور این اتحادیه با تمام توان تلاش می کند رسالت محوله را به نحو شایسته به انجام برساند. یکی از مهمترین وظایف این اتحادیه تهیه و توزیع کالای تنظیم بازار و سبد کالا می باشد که با هماهنگی شعب و تعاونی های مصرف محلی در جهت نیل به این هدف در حال برنامه ریزی و فعالیت می باشیم.

احمد امیدبخش امیری نائب رئیس این اتحادیه نیز اظهار داشت در دوره های سخت اقتصادی همراه مردم بوده و هستیم و امیدواریم بتوانیم بعد از گذر از بحران فعلی همواره در رشد و تعالی اقتصاد کشور همراه دولت و مردم باشیم .

اتحادیه تعاونی های مصرف محلی در سال ۱۳۶۰‌و در دوران بحران اقتصادی کشور راه اندازی شده و نقش به سزایی در توزیع عادلانه ارزاق و کالاهای اساسی کشور داشته است.تعاونی های تحت پوشش این اتحادیه شامل ۴ شعبه فروشگاه زنجیره ای و ۲۲۴ شرکت تعاونی مصرف محلی می باشد که با آغاز مجدد طرح سهمیه بندی ارزاق به عنوان مرجع توزیع کالا های اساسی نقشی پر زنگ تر از پیش در اقتصاد مقاومتی کشور خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها